Alle kundeanmeldelser fra Nitzsche
Review om: TT-Line
Shoppingresa till Tyskland med färja.
Vi hadde bestilt en shoppingtur til Tyskland. Som pensjonister passet vi på å ha senger på bakkenivå. Vi betalte 2300 kroner med bil for turen. Etter noen uker fikk vi beskjed om at vi hadde blitt booket om til en annen båt for begge turene. Jeg ringte bookingen for å forsikre meg om at vi ikke ville få køyesenger, men i stedet få det vi opprinnelig hadde bestilt. Kvinnen i telefonen forsikret meg om at det ikke var noe å bekymre seg for. Da vi entret båten for turen, hadde vi køyesenger både på vei dit og hjem. Ved avreise var resepsjonen hjelpsom og ordnet en lugar med senger på bakkenivå, men på vei tilbake var det fullt og en av oss måtte sove på gulvet. Det er godt å vite at TT-Line har nye båter med forbedrede fasiliteter til samme pris som de eldre. Om mulig, unngå båtene MS Robin Hood, MS Nils Dacke og MS Akka.
Review om: Vistaprint
Ikke-levert vare med dårlig kundeservice
Jeg bestilte noen varer som dessverre ikke ble levert. Kundeservice svarte raskt, men tok ikke ansvar for å løse situasjonen. De bare ga meg et telefonnummer å ringe selv og nektet å refundere fraktkostnadene. Jeg er veldig skuffet og har mistet tilliten til selskapet.
Review om: xlmoto
Vindskjerm uten monteringsfester
Bestilte en vindskjerm, men det var ikke med monteringsfester. Synes virkelig det burde ha vært nevnt på nettsiden da jeg bestilte den. Prøvde å kontakte kundeservice for å spørre om dette, men har ikke hørt noe tilbake på henvendelsen min på hele seks dager. Skuffende!
Review om: Wondershare
Importing files from a NAS
Jeg gledet meg sånn til å bruke dette programmet for å importere filer fra NAS-en min, men det fungerte ikke skikkelig! Jeg ble så skuffet fordi det er en av de grunnleggende funksjonene jeg trengte.
Review om: Eibmarkt
Lysbryterkjøp
Jeg bare skulle kjøpe noen lysbrytere til det nye rommet mitt, men Eibabo (Eibmarkt) er helt forferdelig! Da jeg bestilte to lysbrytere, kom den ene bulket og ripet, og den andre kom aldri i det hele tatt! De ville ikke gi meg pengene tilbake eller sende meg en ny, selv om det var deres feil at jeg ikke fikk pakken. De insisterte på at jeg måtte hente den i butikken selv, til tross for at jeg hadde oppgitt riktig hjemleveringsadresse. Så teit! Nå sitter de med pengene mine, jeg har en ødelagt lysbryter og en som aldri kom frem. Anbefaler ikke Eibabo/Eibmarkt for noen.
Review om: Qatar Airways
Kjøpet mitt på Business Class-flyvningen fra Oslo til Hamad International Airport
Jeg ble skuffet over at setet mitt i Business Class var skittent, selv etter at jeg hadde byttet sete. Jeg forventer høy kvalitet og renslighet, men det ble ikke oppfylt. Jeg har vedlagt bilder av det skitne setet. Jeg håper virkelig at selskapet tar til seg tilbakemeldingen min og jobber med å forbedre kvaliteten på Business Class-tjenestene.