Eibmarkt - Total vurdering basert på 19 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (19)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
RWM med 10 års batteri
Jeg kjøpte en RWM med et batteri som skulle vare i 10 år, og alt fungerte bra i begynnelsen. Dessverre gikk batteriet tomt etter bare 6 år, og selv om produsenten byttet det ut, forventet Eibmarkt at jeg skulle betale for frakten for å sende tilbake det gamle batteriet og for å motta det nye. De prøvde også å belaste meg nesten dobbelt så mye for fraktkostnadene som det koster for en vanlig DHL-kunde. Kundeservicen var heller ikke god, og hele prosessen tok nesten 3 måneder. Jeg måtte følge opp flere ganger for å få ting gjort.
Angreretten ble benyttet
Jeg benyttet meg av angreretten min og fikk umiddelbart en bekreftelse samme dag. Et par timer senere hadde jeg pengene tilbake på kontoen via PayPal. Så bra!!!
Produktreturnering
Jeg bestilte noe og valgte å få det levert til jobbadressen min. Men dessverre vil ikke firmaet godta at jeg sender det i retur og får pengene tilbake, fordi de sier jeg bestilte som bedriftskunde uten å oppgi skattnummer eller lignende informasjon. De sier også at jeg ikke har returnert varen, selv om jeg faktisk gjorde det.
Dårlig leveringstid
Jeg kjøpte en vare for over to uker siden og ble fortalt at den skulle komme om 1-2 arbeidsdager. Etter en uke fikk jeg beskjed om at de ikke hadde nok av varen på lager, og at jeg måtte vente over en måned. Nettbutikken sa at de vanligvis leverer på 11-12 dager. Etter at jeg ba om delvis levering, fant jeg ut at de faktisk ikke hadde varen på lager i det hele tatt. Dette er dårlig service og feilinformasjon.
Min første bestilling
Bestillingen min kom i tide og var godt pakket. En av varene var litt brettet på grunn av esken, men alt var riktig. Jeg fikk god informasjon om bestillingen min og mottok en faktura. Prisene var litt høyere enn forventet, men alt i alt var jeg fornøyd. Dette var min første gang jeg bestilte derfra, og jeg vil anbefale Eibmarkt til andre!
Min bestilling av en lampe
Jeg bestilte en skikkelig kul lampe fra Eibmarkt, men da den kom hjem passet den ikke i stua mi! Sendte en e-post for å få byttet den, men de sa at det var min feil og ville ikke ta imot returen. Ble skikkelig skuffet over kundeservicen deres! 🙄
Elektronikkprodukter
Jeg må si at jeg er veldig skuffet over opplevelsen min med denne nettbutikken. Jeg hadde forventet en enkel og problemfri opplevelse, men i stedet endte jeg opp med bare hodepine. Nettsiden deres er så rotete og vanskelig å finne fram på, og bestillingsprosessen var alt annet enn enkel. Kundeservicen var heller ikke til stor hjelp, jeg ble møtt med uhøflighet og likegyldighet hver gang jeg prøvde å løse et problem. Prisene deres var også høyere enn andre steder på nettet, noe som bare gjorde det enda mer frustrerende å handle der. Heldigvis kom leveransen i tide, men produktene var langt unna det de hadde blitt beskrevet som på nettsiden. Alt i alt en skuffende opplevelse.
Elektroniske produkter
Jeg er så frustrert med mine opplevelser hos Eibmarkt. Hver gang jeg handler der, har jeg problemer med feil levering. Ingen bestilling har vært riktig, og jeg har fått feil i 20 bestillinger så langt. Det virker som om de ansatte der enten er helt blinde eller bare ikke bryr seg i det hele tatt. Det er så irriterende å måtte bruke tid og energi på å rette opp feil som burde vært unngått fra starten av. Jeg er virkelig skuffet over kvaliteten på tjenestene deres.
Kjøpet mitt var akkurat som forventet, super fornøyd!
Jeg bestilte noen produkter her og de kom nøyaktig slik som jeg ville ha dem. Leveringen med speditøren gikk helt uten problemer. Jeg kommer definitivt til å handle her igjen!
Skaffa pakken
Jeg bestilte egentlig ECO-pakken, men istedenfor mottok jeg feilaktig PREMIUM-pakken. Dette førte til ekstra kostnader på grunn av DHL-tollavgifter som ikke skulle vært der hvis jeg hadde fått riktig pakke. Da jeg prøvde å få en refusjon, sa Eibmarkt at de bare kunne dekke halvparten av kostnadene, og det bare i form av en engangsraritetskode, siden jeg ikke bestiller fra dem så ofte. Det virket som om de ikke hadde mye forståelse for situasjonen, til tross for at feilen var deres skyld. De svarte sent, og det var mye bryderi med kundeservicen.
Eg kjøpte 3 lyspærer, kjempebillige!
Jeg bestilte tre lyspærer på nettet, og de ble levert til meg bare tre dager senere. Jeg ble veldig imponert over hvor raskt det gikk! Pærene var også mye billigere enn hvis jeg hadde kjøpt dem i Norge.
Lysbryterkjøp
Jeg bare skulle kjøpe noen lysbrytere til det nye rommet mitt, men Eibabo (Eibmarkt) er helt forferdelig! Da jeg bestilte to lysbrytere, kom den ene bulket og ripet, og den andre kom aldri i det hele tatt! De ville ikke gi meg pengene tilbake eller sende meg en ny, selv om det var deres feil at jeg ikke fikk pakken. De insisterte på at jeg måtte hente den i butikken selv, til tross for at jeg hadde oppgitt riktig hjemleveringsadresse. Så teit! Nå sitter de med pengene mine, jeg har en ødelagt lysbryter og en som aldri kom frem. Anbefaler ikke Eibabo/Eibmarkt for noen.
Rask levering, godt pakket, god informasjon om bestillingsstatus.
Jeg er kjempefornøyd med det jeg kjøpte fra denne nettbutikken. Leveringen gikk fort, og produktet var godt innpakket. De holdt meg oppdatert om bestillingsstatusen hele veien. Jeg har handlet her før, og det er alltid en positiv opplevelse.
Bestilte et produkt som var vanskelig å få tak i, men som var angivelig på lager hos eibabo, leveringstid 3-5 arbeidsdager.
Jeg ble skikkelig skuffet da jeg ikke fikk produktet mitt etter en uke. Etter jeg spurte om informasjon, fikk jeg beskjed om at det kunne ta hele 2 måneder. Synes det er litt uhederlig at de later som de har produktet på lager, mens konkurrentene ærlig forteller at de ikke har det. Leveringstiden er jo en del av avtalen, og leverandøren burde holde det de lover eller tilby kompensasjon. Etter to måneder kan noen andre også være billigere.
Stort utvalg KNX-komponenter
Jeg hadde en kjempefin opplevelse med å handle på Eibmarkt. Nettsiden var lett å bruke, og jeg fant alle KNX-komponentene jeg trengte uten problemer. Bestillingen gikk smertefritt og leveringen var veldig rask. Ikke bare det, prisene var konkurransedyktige også. Alt i alt er jeg kjempefornøyd med kjøpet mitt.
Bestilt buisklemmer
Jeg bestilte noen buisklemmer og trodde de ville komme innen en uke, men det tok faktisk flere måneder. Da jeg endelig fikk produktet, var det en annen modell enn den jeg hadde bestilt, og dessuten av dårlig kvalitet. Når jeg prøvde å bruke den på røret, brøt den faktisk. Jeg prøvde å sende e-post, men fikk ingen respons, og jeg kunne ikke returnere produktet. Alt ble håndtert gjennom Paypal, og ærlig talt, jeg vil ikke anbefale dette stedet til noen. Servicen var rett og slett dårlig!
Kjøp av elektrisk utstyr
Åh, så irriterende opplevelse med dette selskapet! Bestilte en haug med elektriske brytere, og så får jeg beskjed en uke senere om at de ikke har nok på lager og at jeg må vente i minst 3 uker til. De nekter å gjøre en delvis levering og er helt bestemte på det, selv om jeg er villig til å betale ekstra for frakt. Prøvde å forklare at de kunne sende det de hadde på lager og avbestille resten, men fikk en uhøflig reaksjon tilbake. Service og nøyaktighet er virkelig mangelvare her. Helt forferdelig opplevelse!
Tolvvolt
Jeg kjøpte et verktøy som ikke fungerte ordentlig, og selv om de ikke kunne gjøre noe med selve verktøyet, var oppfølgingen etter kjøpet svært skuffende. Etter å ha kontaktet dem for å spørre om reparasjonen min, fikk jeg beskjed om at det ville ta ytterligere tre uker i tillegg til de allerede brukte åtte ukene. Det var ingen erstatning eller løsning tilgjengelig, og pengene tilbake var heller ikke en valgmulighet! Kundeservice var minimal, og de virket ikke interessert i å hjelpe. Det virker som de bare dytter kundene videre til produsenten uten å ta ansvar selv. Det var også forvirrende at de oppgav å kunne snakke nederlandsk til tross for at nettstedet deres ikke var på .NL-domene. Dette ga feil inntrykk og misvisende informasjon om selskapets nasjonalitet.
Min bestilling tok lang tid og da jeg kansellerte ble det trukket 20% av beløpet.
Jeg ventet veldig lenge på bestillingen min, og når jeg til slutt bestemte meg for å kansellere, tok det en evighet å få tilbake pengene mine. Og når jeg endelig fikk tilbakebetalingen, ble det trukket 20%. Jeg vil råde folk til å være forsiktige når de bestiller og betaler med Paypal, for det kan være veldig stressende.
Mest stemmer anmeldelse
Bestilt buisklemmer
Les mer