Alle kundeanmeldelser fra myron

  • Review om: Razer

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Feilinformasjon på nettsiden, ingen måte å nå kundeservice på, bortkastet tid.

    La oss si at jeg la ut et innlegg på deres supportsforum. Og gjett hva? Ingen svarte. Det viser seg at all tiden min som ble brukt på å lære om dette produktet var bortkastet fordi informasjonen på nettsiden deres er feil. På siden for "Blade 14 2022" heter det "Tekniske spesifikasjoner" og det står veldig klart at det er alternativer med oppgraderbar RAM. Men tullet er at informasjonen der ser ut til å være for andre, ikke-2022 modeller. Disse maskinene er helt forskjellige med ulike GPU-er, ulike salgssider osv. Så hvorfor blande informasjonen fra ulike modeller på en Tech Spec-side? Jeg fant omsider ut av dette på Reddit, og det var det eneste stedet der jeg fikk svar. Tenk så rart det selskapet er. Så mange timer bortkastet. Det minste de kan gjøre er å få informasjonen på "specs"-siden riktig, det burde være et sted der folk kan stole på informasjonen.


  • Review om: Adobe

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Abonnement på programvare

    Jeg prøvde å bruke programvaren for skoleprosjektet mitt, men endte opp med å bli lurt av abonnementet deres. Jeg sa opp Photoshop-abonnementet mitt, men glemte ved et uhell å si opp Adobe Stock, så nå blir jeg trukket hver måned. Kundeservice sier at det ikke er noe jeg kan gjøre for å stoppe faktureringen. Pass på så du ikke blir lurt av svindel, og unngå å opprette en konto hos dem for enhver pris.