Alle kundeanmeldelser fra Marquis

  • Review om: Komplett Bank

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Purring etter dårlig service

    Utrolig lang ventetid på telefonen. Jeg har prøvd å ringe kundeservice i flere dager, og ender opp med å vente i kø i over en time hver gang, uten å komme igjennom før jeg gir opp. Skriftlig henvendelse har heller ikke blitt besvart på en uke nå. Helt uakseptabel service.


  • Review om: BARA Sportswear

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte gravidtights

    Det første plagget jeg ikke har vært så fornøyd med er tightsen. Den var altfor stor og passet bedre for de i siste trimester av svangerskapet. Jeg burde ha valgt en mindre størrelse.


  • Review om: Torshov Sport

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Fotballsko til 13 år gammel datter

    Vi kjøpte fotballsko til datteren vår på 13 år på Torshov Sport. Etter bare 6 måneder med vanlig bruk løsnet sålen. Da vi prøvde å reklamere innenfor den lovpålagte fristen på 2-3 måneder, ble vi avvist av butikkansatte som mente vi var for sent ute. Til tross for at kjøpsloven sier noe annet klart og tydelig. De påsto også at fotballsko vanligvis ikke varer lenger enn 6 måneder, selv om loven sier noe annet. Jeg nektet å bli avvist på den måten, og de påpekte at det ikke var mange som reklamerte på samme måte som meg. Håper butikksjefen har en bedre tilnærming til slike saker.


  • Review om: Arhaus

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    utendørs polstret puff

    Jeg ble skuffet da jeg åpnet den nye utendørs puffen jeg kjøpte fra selskapet og oppdaget små insekter inni den. Jeg forseglet umiddelbart plastinnpakningen og kontaktet selskapet for å be om en tilbakebetaling. Jeg sendte bilder av problemet på e-post samme dag, men fikk aldri svar, så jeg ringte dem. De fortalte meg at saken ikke var håndtert riktig og måtte sendes til en annen avdeling. Etter at de mottok tilbake produktet, ville de refundere pengene. Jeg ba om en bekreftelse på e-post slik at jeg kunne kvitte meg med puffen mens jeg ventet på tilbakebetalingen, men personen i andre enden ble uhøflig og nektet å sende en e-post. Da bestemte jeg meg for å kontakte American Express for å være dekket.