Komplett Bank - Total vurdering basert på 22 anmeldelser

9% Ville handlet her igjen

Utvalgte Anmeldelser

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-04-04
Mitt første låneopptak

Jeg hadde en kjempefin opplevelse med mitt første lån hos dere. Søknadsprosessen gikk smertefritt, og jeg fikk fin veiledning hele veien. Renten var også rimelig. Alt i alt var ... Les merDør: Caleigh Sipes

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-05-13
Kredittkort søknad

Etter å ha brukt over en time på å prøve å ringe kundeservice, ga jeg til slutt opp. Det er bare ikke greit at et selskap ikke kan svare på viktige spørsmål verken skriftlig ell... Les merDør: King

Mest stemmer anmeldelse

  2023-12-30
Overpriset forbrukslån

Jeg fikk mye mer i forbrukslån enn det jeg søkte etter. Renten ble økt til over 21% effektiv rente i høst 2021, og jeg måtte nylig refinansiere lånet mitt. Etter at lånet var be... Les merDør: M. Boehm

Anmeldelser (22)

  (1)

 (1)

  (12)

  (8)

  (0)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kredittkort søknad

    Etter å ha brukt over en time på å prøve å ringe kundeservice, ga jeg til slutt opp. Det er bare ikke greit at et selskap ikke kan svare på viktige spørsmål verken skriftlig eller på telefon. Jeg har til og med en video av skjermen som viser hvor dårlig kundeservicen er. Jeg vil virkelig ikke anbefale noen andre å bruke denne banken.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Lån og dårlig service

    Æsj, jeg brukte banken for å låne penger og det var helt forferdelig. Kundeservicen var så dårlig at det er nesten ikke til å tro. Jeg anbefaler virkelig ikke dette til noen, det er helt forferdelig! Helt ærlig, dette er det verste jeg har opplevd av kundeservice i hele Norge.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Purring etter dårlig service

    Utrolig lang ventetid på telefonen. Jeg har prøvd å ringe kundeservice i flere dager, og ender opp med å vente i kø i over en time hver gang, uten å komme igjennom før jeg gir opp. Skriftlig henvendelse har heller ikke blitt besvart på en uke nå. Helt uakseptabel service.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mitt første låneopptak

    Jeg hadde en kjempefin opplevelse med mitt første lån hos dere. Søknadsprosessen gikk smertefritt, og jeg fikk fin veiledning hele veien. Renten var også rimelig. Alt i alt var det en veldig positiv opplevelse for meg.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Betaling og dårlige tider

    Jeg synes det er skikkelig teit at banken ikke klarer å ordne opp i betalingsrotet! Det er skikkelig irriterende når man prøver å betale regningene sine og bare møter på problemer. Og hvem i all verden har åpningstider fra 9 til 14?? Det er midt på dagen når man er på jobb eller skole! Skikkelig teit, altså. Skuffende.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Dårlig kundeopplevelse

    Jeg har hatt en tøff tid med banken, for de var ikke villige til å redusere den månedlige betalingen min selv om jeg allerede hadde betalt inn halvparten av lånet. Det er dessverre heller ikke mulig å få en betalingsfri måned fra dem.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mitt lån

    Jeg hadde en ganske dårlig opplevelse med å kommunisere med banken min. Vanligvis er de veldig hyggelige og hjelpsomme, men når det gjelder lån og finansiering, virker det som om de ikke er like interessert i å hjelpe. Personen jeg snakket med virket ganske likegyldig og det gjorde hele samtalen skikkelig frustrerende. Jeg forventer bedre kundeservice når det gjelder økonomiske spørsmål.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp på nett med faktura

    Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med kjøpet mitt på nettet og fakturaen fra banken. Jeg prøvde å betale regningen for varene jeg faktisk fikk, men nå har jeg rotet med kreditten min og fått purringer for varer jeg aldri mottok. Kundeservicen har vært helt forferdelig, de har ikke svart på meldingene mine, og det er umulig å komme gjennom på telefonen. Alt virker helt kaotisk og rotete, og jeg er skikkelig frustrert over hele greia.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mitt kjøp med banken

    Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med banken nylig. Har forsøkt å komme i kontakt med kundeservice via både meldinger og telefon, men har ikke fått noe svar tilbake. Selv etter å ha ventet lenge på telefonen, har jeg fortsatt ikke fått den hjelpen jeg trenger. Dette har vært veldig frustrerende, siden jeg har mange spørsmål og bekymringer som ikke har blitt besvart.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min lånesøknad

    Min opplevelse med banken var skikkelig skuffende. Etter at jeg hadde sendt inn lånesøknaden, så ventet jeg i flere uker uten å høre noe tilbake. Kundeservicen var dårlig, og det virket som om ingen brydde seg om å følge opp henvendelsene mine. Jeg ble kjempefrustrert og følte meg rett og slett ignorert av banken.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min erfaring med nettbanktjenesten

    Jeg hadde en dårlig opplevelse med nettbanktjenesten. De sendte meg feil beløp via e-post, og da jeg betalte, sa de at de mottok mindre penger enn de egentlig gjorde. Kundeservicen var lite hjelpsom, jeg måtte vente lenge på telefonen og ble til slutt flyttet til en ny avdeling uten grunn. Selv etter flere meldinger fikk jeg ikke svar på spørsmålene mine. Jeg var veldig skuffet over den dårlige servicen jeg fikk.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Vanskelig å få kontakt

    Jeg har prøvd å nå dere i flere dager nå, og har måttet vente i opptil en time uten å få svar. Selv når jeg sender e-post, får jeg ingen respons. Dette er veldig frustrerende og skuffende. Det virker som om kundeservicen deres er utilgjengelig og lite effektiv.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min kontoopprettelse

    Min opplevelse med å opprette en konto hos dere har vært veldig skuffende. Jeg har prøvd å komme i kontakt med kundeservice flere ganger, men har ikke fått noe svar. Det virker som om bankens kundeservice er helt fraværende, og det er veldig frustrerende. Jeg vil absolutt ikke anbefale denne banken til noen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Anskaffelse av lån

    Min opplevelse med selskapet var litt blandet. Det tok en evighet å komme gjennom på telefon, måtte vente i hele 25 minutter før jeg fikk snakke med en kundebehandler. Telefonautomaten sa bare igjen og igjen at jeg kunne finne svar på nettsidene deres, men dessverre fant jeg ikke det jeg trengte der. Sammenlignet med en annen bank jeg kontaktet tidligere samme dag, fikk jeg raskt svar der. Men da jeg endelig fikk snakke med en kundebehandler, var de veldig hyggelige og hjelpsomme.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpet mitt - svar

    Ikke sant, det er helt utrolig hvor lang tid det tar for kundeservice å svare! Tre måneder gikk det før jeg endelig fikk et svar, og til og med på svensk! Det viser virkelig hvor useriøst selskapet er. Jeg tror jeg kommer til å vente minst tre måneder til på et så enkelt svar. Helt latterlig!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min søknad om lån

    Det har vært helt forferdelig vanskelig å komme i kontakt med kundeservice hos dette selskapet. Jeg har ventet i evigheter uten å få noe svar, og til og med sendte en e-post for to uker siden som de fremdeles ikke har brydd seg om å svare på. Det eneste som var virkelig enkelt her var å få kredittgodkjent - og det sier jo mye om hva de fokuserer på! Jeg vil virkelig anbefale å holde seg borte fra dette selskapet hvis du setter pris på god kundeservice og hurtig respons.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Overpriset forbrukslån

    Jeg fikk mye mer i forbrukslån enn det jeg søkte etter. Renten ble økt til over 21% effektiv rente i høst 2021, og jeg måtte nylig refinansiere lånet mitt. Etter at lånet var betalt tilbake, fikk jeg beskjed om ekstra kostnader som ikke var nevnt i begynnelsen. Kundeservicen er dårlig, så jeg vil absolutt råde alle til å unngå denne banken.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Betalingsforvirring

    Jeg tror at de prøver å være en bank, men det å unngå å sende fakturaer til kundene er egentlig ikke den beste måten å hjelpe dem med å holde styr på økonomien sin. Det er irritasjonsmoment å stadig måtte mase for å få informasjon om betalinger, og det virker som om de ikke bryr seg om å faktisk hjelpe deg. Jeg har prøvd å få svar på spørsmål om betalinger flere ganger, men det virker som om det er en feil i systemet deres. Dessverre har min erfaring så langt ikke vært positiv.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Innledet av bank tilbyr høy innskuddsrente

    Dette banken lover mye med høy innskuddsrente, men når Norges Bank bestemmer seg for å øke renten, blir du sittende fast med den lave renten. De sier de er redningsbåten i et hav av dårlige tilbud, men egentlig prøver de bare å få nye kunder med løfter de ikke holder. Dette er dårlig oppførsel og burde få konsekvenser.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kredittkort feil

    Æsj, dette her var skikkelig irriterende! Jeg har prøvd å få kontakt så lenge, men kundeservice svarer aldri og når de endelig svarer, er de bare frekke, altså! Jeg sendte et langt brev og de svarte bare med én liten setning. Ikke bra!