Alle kundeanmeldelser fra Mariela

  • Review om: DanSmoke

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Dårlig kundeoplevelse

    Jeg vil aldri anbefale denne bedriften til noen. Kundeservicen deres er dårlig, og de har en tendens til å gi falsk informasjon. Jeg opplevde at pengene ble trukket fra kontoen min hele 9 dager før varen faktisk ble sendt. I tillegg ble jeg flere ganger forsikret om at varen ble sendt 3/11, men det viste seg å være falskt da den faktisk ble sendt 10/11. Da jeg kontaktet kundestøtte for å få klarhet i situasjonen, fikk jeg intetsigende svar og til og med falsk informasjon noen ganger. Totalt sett var det en veldig skuffende opplevelse.


  • Review om: Drømmerom

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Brugt barneseng

    Wow, så fantastiske folk! Vi fikk kjøpt en brukt barneseng, men mistet noen deler under transporten. Kundeservice hos Drømmerom svarte raskt og løste problemet for oss. De sendte oss ekstra deler uten å ta betalt. Utrolig hyggelige folk og fantastisk service!


  • Review om: BikeInn

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpt sykkel

    Jeg bestilte en sykkel på søndag, og allerede på onsdag var den fremme i Lillehammer. Sykkelen var godt pakket og ble sendt med DHL. Jeg er veldig fornøyd med både sykkelen og den gode servicen jeg har fått fra dere. Kan virkelig anbefales!


  • Review om: Freska

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Vanskelig å si opp abonnement

    Vaskeresultatet varierer mye og er vanskelig å forutsi, det kommer an på hvem som kommer til å gjøre jobben. Jeg har vært abonnent hos dette selskapet i lang tid, men ser at kvaliteten blir dårligere og dårligere. Det verste er den store vanskeligheten med å si opp abonnementet mitt. Appen gir ingen mulighet til å avslutte, og det går heller ikke å gjøre det via e-post. Eneste måten er å ringe, men når jeg prøver, er det ingen som svarer. Det burde være like enkelt å si opp et abonnement som å opprette det. Dette er virkelig et stort problem for selskapet!