Alle kundeanmeldelser fra madeline

  • Review om: ONEPLUS

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpt en telefon

    Min telefon sluttet å virke etter bare 19 dager, og det har vært en skikkelig dårlig opplevelse med garantien deres. Jeg ringte og sendte meldinger flere ganger, men måtte vente i 5 uker før de endelig "reparerte" skjermen. Telefonen fungerte bare noen få timer før problemet kom tilbake. Nå har det gått 6 uker og de har fortsatt ikke godkjent en ny reparasjon. Etter å ha eskalert saken flere ganger, sier de bare at de "jobber med det". Telefonen har vært ødelagt i 11 uker nå.


  • Review om: Dustin Home

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte en ny ruter

    Jeg hadde en bra opplevelse med Dustin Home etter at jeg hadde en reklamasjonssak. Kundeservicen var vennlig og hjelpsom, og de fikset reklamasjonen min kjapt og effektivt. Jeg fikk pengene mine tilbake uten problemer, og de var ærlige med meg om at de ikke kunne levere produktet jeg hadde bestilt. Etter det bestilte jeg en ny ruter fra dem, og jeg ble positivt overrasket over hvor raskt den ble levert til meg. Alt i alt var det en bra opplevelse med Dustin Home.


  • Review om: Shipito

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Pakke sendt til Brasil

    Jeg hadde en virkelig dårlig opplevelse med Shipito nylig. Jeg ba om en konsolidering og sendte en pakke til Brasil fra Shipitos lager i Torrence, CA, USA. Da pakken endelig kom, manglet en viktig del. Jeg hadde bedt om at de brukte DHL Express for frakt, men Shipito gjorde en elendig jobb. Jeg er skikkelig lei meg for det. Nå ser det ut som den eneste løsningen er å finne den manglende varen min og sende den med DHL Express, eller få delvis refusjon som inkluderer varekostnader, internasjonale fraktkostnader, tollavgifter i Brasil, forsikring og konsolideringskostnader.