Alle kundeanmeldelser fra Lena

  • Review om: Homeroom

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte marmorbord, tv benk og reol

    Når man bestiller får man ikke inntrykk av at man bestiller fra flere leverandører hvor frakt blir kalkulert per vare, og ikke per vare. Det er med andre fordyrende for kunden. Det tok lang tid å motta varene - og rot ift sporing og hvert item. Varene kom til slutt.

    Jeg oppdaget hakk i marmorbordet i det jeg pakket det ut. Klaget fikk beskjed om at de skulle sende nytt og at jeg ville motta det innen 14 dager. Noen dager etter fikk jeg kontrabeskjed: produsenten hevdet det var naturlig i steinen. Jeg sendte flere bilder og ingen løsning enda, de står på sitt.
    Begge de andre varene hadde skader. Reolen var skjev (med forboret hull). Masse mailer frem og tilbake og liten progresjon. Har bedt om å få rabatt - selv om jeg helst ville hatt sendt både bord og reol i retur! Er lite imponert over kundeservice. De virker ut til å kunne være et fordyrende mellomledd som har lite å si - hvis leverandøren / produsenten ikke er villig til å ta ansvar - vil de bare videreformidle det, uten at noen egentlig tar ansvar, og kunden blir taperen. Dårlig kvalitet på møblene.
    Første og siste gang - oppleves useriøst


  • Review om: Bonprix

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjempe fornøyd.

    Har kun bestilt to ganger,men kommer helt klart til å bestille mere.. god kvalitet, rask levering og stort utvalg..

    Jeg bestilte gardiner og fikk langt om lenge tilsendt 1 gardin. Resten skulle ettersendes. Jeg ventet ytterligdere2-3 uker før jeg ringte til kuneservice. Der beklaget de at resten av min bestilling ikke kunne sendes da det var utsolgt. Forstå det den som kan. Jeg gjør ikke det. Hvorfor sende bare en gardin når resten er utsolgt?