Alle kundeanmeldelser fra K. Schultz

  • Review om: DiveInn

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Blylodd og tilbehør til harpun

    Jeg bestilte noen blylodd og tilbehør til harpunen min fra DiveInn. Det oppsto dessverre noen problemer underveis i prosessen. Først bestilte jeg varer som var oppgitt som tilgjengelige, men det viste seg senere at noen av produktene likevel ikke var på lager. Dette førte til forsinkelser da jeg måtte gjøre endringer i bestillingen min for å få varene raskere. Kommunikasjonen med kundeservice var heller ikke optimal. Noen av svarene virket automatiserte og passet ikke til spørsmålene mine. Leveransen tok også lang tid på grunn av situasjonen med koronapandemien. Heldigvis var produktene i god stand da de endelig kom fram, men det manglet 3 2 kg beltevekter og alle 4 flatvekter jeg hadde bestilt. I tillegg var tilbehøret til harpunen annerledes enn det som var lovet på forhånd, noe som førte til at jeg kjøpte ekstra tilbehør som egentlig skulle være inkludert. Jeg håper DiveInn kan forbedre kommunikasjonen sin og at de kan holde bedre styr på varebeholdningen for å gi en bedre kundeopplevelse.


  • Review om: Supersaver

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilt flybillett

    For seks måneder siden bestilte jeg en flybillett for en tur. Dessverre har Supersaver endret billetten min hele 3 ganger siden da. Etter mye frustrasjon og bekymring, ble jeg endelig forsikret om at jeg hadde en gyldig billett og kunne reise. Jeg gikk videre og bestilte hotell og betalte for visum. Men så mottar jeg en ny e-post fra Supersaver om at flyet mitt er kansellert og jeg bare får refundert billettprisen. Hva med alt jeg har betalt for hotellet og visumet mitt? Supersaver har vært en stor kilde til hodebry fra starten av, og jeg vil definitivt tenke meg om to ganger før jeg bestiller noe her igjen.