Alle kundeanmeldelser fra Hauck
Review om: xlmoto
Dekk til motorsykkelen
Jeg ble veldig skuffet over opplevelsen min med xlmoto. Jeg bestilte dekk til motorsykkelen min, men fikk ikke beskjed før en stund etterpå om at de ikke hadde dekkene på lager og kunne ikke sende dem. Dette førte til unødvendig forsinkelse og frustrasjon. Kommunikasjonen fra selskapet var dårlig, og jeg følte meg ikke godt ivaretatt som kunde. Jeg forventer bedre oppfølging og service når jeg handler fra en nettbutikk. For meg er det viktig at selskaper har kontroll på lagerbeholdningen sin og gir ærlig informasjon til kundene.
Review om: travelstuff
Produktsvikt
Jeg bestilte en vare, men den var dessverre ikke med i leveringen. Da jeg ringte kundeservice, fortalte de meg at det hadde skjedd en feil og at varen ble sendt til feil kunde. Selv om de beklaget raskt, var det skuffende å høre at jeg ikke kunne få varen før jul. Pengene ble trukket fra kontoen min, men jeg fikk ingen varer. Jeg var skuffet over mangelen på kompensasjon, spesielt fordi dette var en julegave jeg hadde sett frem til å gi.
Review om: Backcountry
Dårlig kundestøtte på chat
Kundestøtten på chat er virkelig dårlig, de ser ut til å la deg vente med vilje når du ønsker å returnere noe. Jeg satt på chat i mer enn en time før noen endelig svarte meg, og det var veldig frustrerende.
Review om: Bitdefender
Kundeforhold
Bitdefender har bekreftet at abonnementet er kansellert, men de fortsetter likevel å prøve å belaste kontoen. Det er viktig å sperre belastninger på PayPal og Visa-kontoene for å unngå dette.