Alle kundeanmeldelser fra G. Bosco
Review om: Musement
Bestilling av turer
Jeg bestilte to turer på nettet gjennom en nettside, men den ene hadde ikke oppmøtestedetaljer, så jeg ble bedt om å ringe lokale numre som begge var døde. Da jeg chatte med nettsidens chatbot, fant jeg ut at turen min var blitt kansellert. Jeg fikk booket om til neste dag, og kundeservicen var veldig hjelpsom. Dessverre kom ikke den lokale hentingstjenesten første gangen, så jeg måtte booke om for noen dager senere. Endelig dukket de opp, og turen var fantastisk.
For den andre turen vi hadde bestilt, var vi veldig bekymret for om den lokale hentingstjenesten ville dukke opp. Heldigvis gjorde de det, men vi var ikke på listen deres. Vi klarte likevel å bli med på turen. Det var ekstremt stressende å måtte bekymre seg for alt dette mens man er på ferie, og hele tiden måtte maile, sende meldinger og ringe for å ordne opp i alt. Det virker som om den lokale operatøren har problemer med kommunikasjonen med nettsiden.Review om: Lookfantastic
Bestilt pakke med ødelagt emballasje
Bestilte en pakke, og da den endelig kom, var den ødelagt. Produktet inni var også knust og hadde sølt seg ut i esken. Jeg tok kontakt med kundeservice og fikk en ny pakke sendt, men det tok virkelig lang tid før den endelig dukket opp. Til slutt fikk jeg varene mine, men jeg var skuffet over hvor uprofesjonelt hele situasjonen ble håndtert.