Alle kundeanmeldelser fra Delpha
Review om: Ultimate Ears
Din bestilling på Ultimate Ears
Da jeg trengte hjelp med min Boom-høyttaler fra Ultimate Ears, fikk jeg ingen støtte. Da jeg ringte nummeret i appen, ble jeg satt over til Logitech. Personen jeg snakket med var lite hjelpsom og befant seg et annet sted (jeg fikk ikke vite hvor på grunn av selskapspolitikk, men telefonlyden var dårlig uansett). De kunne ikke hjelpe meg der og da og fortalte meg at det ikke var telefonstøtte for Ultimate Ears-produkter, men at teamet ville svare via e-post.
Review om: Milrab
Kjøp av hodelykt
Jeg hadde en kjempefin opplevelse med kundeservicen deres. Personen jeg snakket med var veldig kunnskapsrik og ærlig i svarene sine. Jeg fikk god veiledning om hvilken hodelykt jeg burde kjøpe, og det var enkelt å bestille produktet på nettet. Eneste utfordringen var da jeg prøvde å legge til en rabattkode, men det ble raskt fikset av supporttjenesten deres. Alt i alt var jeg veldig fornøyd med kundebehandlingen jeg fikk hos dere.
Review om: Bookis
Bestilling av bøker
Dette var første gangen jeg bestilte bøker fra Bookis, og jeg må si jeg ble imponert over opplevelsen. Bestilte to bøker, men innså at vi allerede hadde den ene. Kansellerte enkelt bestillingen, alt gikk greit. Den andre boken ble levert på døra i dag, og jeg ble positivt overrasket over tilstanden den var i (utgitt i 2001).
Review om: Sykkel Komponenter
Hurtig levering
Jeg fikk den i postkassen min allerede neste dag, helt utrolig raskt og enkelt. Jeg satte pris på den problemfrie betalingsprosessen også.
Review om: Cewe
Ventet på fotoprosjekt
Jeg gledet meg veldig til å få fotoprosjektet mitt som en gave. Butikken fortalte meg at boken ikke ville bli klar i tide, men så ringte de plutselig og sa den var klar likevel! Jeg ble så glad og endelig hadde jeg en gave å ta med til bursdagsfesten jeg skulle på.