Ultimate Ears - Total vurdering basert på 25 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (25)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Min erfaring med å kjøpe tilpassede ørepropper
Jeg bestilte tilpassede ørepropper og fikk besøk av en hyggelig person som tok avtrykk hos meg. Prosessen var veldig enkel og gikk raskt. Jeg fikk jevnlige oppdateringer underveis, og da øreproppene var klare for levering, kom de punktlig, eller til og med litt tidligere. Produktene er av høy kvalitet med en fin finish. Når du først har lært deg å sette dem ordentlig, sitter de godt og er behagelige å bruke. De fungerer utrolig bra. Jeg valgte 29 dB innlegg, og de demper virkelig vind- og eksosstøy, samtidig som de lar klar lyd komme gjennom fra intercomen min. Jeg vil absolutt anbefale dem til andre.
Min EU boom 2
Jeg har hatt en EU boom 2 i de siste 3 årene, og må si at jeg er veldig fornøyd med den. Den spiller bra, batteriet varer hele dagen (8 timers skift), og den tåler en støyt. Det beste er at den ikke var altfor dyr. Jeg har brukt den nesten hver dag på jobben på byggeplassen min og har til og med klart å miste den fra 3 meters høyde to ganger uten at den har tatt skade (selv om jeg vet at det ikke er anbefalt). Håper virkelig at deres nye produkter holder samme kvalitet, for dette er virkelig god design!
Helt forferdelig kundeservice
Jeg har kjøpt en ny høyttaler, og da jeg trengte en ny lader til den, svarte ikke kundeservice på henvendelsene mine. Til tross for at høyttalerne deres er fantastiske, var støtten deres helt forferdelig. De hjelper tydeligvis ikke hvis det oppstår problemer. Jeg vil definitivt ikke anbefale noen å handle fra dem på grunn av den elendige kundeservicen deres. Totalt ubrukelig og frekk opplevelse.
Kjøp med manglende bekreftelse
Jeg har nylig gjennomført et kjøp med kredittkortet mitt, fulgte alle trinnene for å bekrefte kjøpet, men fikk dessverre ingen bekreftelse. Når jeg sjekker "mine ordrer", ser jeg ingenting der. Varen jeg kjøpte er ikke lenger i handlekurven heller. Det har gått en måned nå og jeg har ikke engang fått sjekket om pengene ble trukket, siden kortet er et firmakort. Jeg har prøvd å kontakte selskapet uten hell, selv e-postene fra Trustpilot når ikke frem til meg. Dette er virkelig frustrerende.
Din bestilling på Ultimate Ears
Da jeg trengte hjelp med min Boom-høyttaler fra Ultimate Ears, fikk jeg ingen støtte. Da jeg ringte nummeret i appen, ble jeg satt over til Logitech. Personen jeg snakket med var lite hjelpsom og befant seg et annet sted (jeg fikk ikke vite hvor på grunn av selskapspolitikk, men telefonlyden var dårlig uansett). De kunne ikke hjelpe meg der og da og fortalte meg at det ikke var telefonstøtte for Ultimate Ears-produkter, men at teamet ville svare via e-post.
Kjøp av UE Fits øretelefoner
Jeg bestilte et par UE Fits øretelefoner og fikk dem som de lovet. Men problemet var at de sendte feil farge; det var ingen misforståelse fra min side, forskjellen er bokstavelig talt som svart og hvit. Da jeg kontaktet kundeservice med en kopi av kvitteringen min som viste hva jeg hadde bestilt, tilbød de meg å returnere det feilfargede produktet. Jeg måtte vente til de hadde mottatt returen før de kunne behandle refusjonen min. De sa også at jeg kunne bestille de riktige øretelefonene på nytt, men da måtte jeg bruke mer penger fordi jeg ikke hadde fått refusjonen ennå. Dessverre var de utsolgt og ville ikke ha dem tilgjengelige igjen før slutten av desember. Jeg lurte på om de ville klare å få riktig farge på øretelefonene da.
lavt volum, holder ikke batteriet
Kjøpte disse ørepluggene og ble skikkelig skuffet. Lyden var så svak, selv på maks volum, og batteriet holdt ikke i det hele tatt. Etter noen få uker begynte lydkvaliteten å bli dårligere, og nå klarer jeg nesten ikke å høre noe. Trodde virkelig at disse ørepluggene skulle være bedre.
Ødelagt høyttaler
Helt nydelig høyttaler, dårlig service!! Skulle du behøve garanti en gang, ikke tenk på det fordi de bare unngår deg! Jeg kommer til å sloss for mine rettigheter og fortelle alle om dette forferdelige selskapet! Det er bedre å kjøpe høyttaler et annet sted, ikke bry deg fordi de sender deg bare defekte varer uansett!
Hyberboom høyttaler
Jeg kjøpte en Hyberboom høyttaler tilbake i september, men den ville ikke skru seg på skikkelig. Det tok nesten en måned før jeg fikk svar for første gang, og det har tatt flere uker med frem og tilbake for å avtale en erstatning. Jeg snakket med Logitech, morselskapet deres, for å klage, men de gjorde heller ingenting. Problemet er fortsatt uløst.
Komfortable ørepropper med dempeeffekt
Opplevelsen min med bestillingen hos dette selskapet var fantastisk. De ansatte var utrolig hjelpsomme og imøtekommende, og svarte på alle spørsmålene mine på en kunnskapsrik og profesjonell måte. Øreproppene jeg kjøpte - komfortable med dempeeffekt - har virkelig forbedret opplevelsen min under luftsportaktivitetene mine. De demper støyen akkurat passe mye for å beskytte ørene mine, samtidig som de er behagelige å bruke over lengre tid. Jeg er kjempefornøyd med kjøpet mitt og vil absolutt anbefale dette selskapet til andre.
Tilpassede ørepropper
Jeg hadde en helt utrolig opplevelse med Ultimate Ears! Hele prosessen, fra å ta øreavtrykk til å få det ferdige produktet, var helt fantastisk. De var veldig profesjonelle og tilpasset seg mine behov, slik at øreproppene passet perfekt og hadde god lydkvalitet. Selv mens jeg kjørte motorsykkel, klarte jeg fortsatt å høre det jeg trengte uten å bli forstyrret av skadelig støy.
Krevende paring av høyttalere.
Jeg har kjøpt to høyttalere, og det er en skikkelig utfordring å få dem til å pare seg. Appen fungerer ikke alltid som den skal, og det kan være vanskelig å få begge høyttalerne til å koble seg til og spille samtidig. Når de endelig kobler seg sammen, kan de av og til være litt ustabile og gå litt ut av synk eller bytte på hvem som spiller. Og for å gjøre det enda verre, så knitrer den ene høyttaleren nesten hele tiden. Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe annet fra dette selskapet igjen.
UE Pro Premiers
Jeg har vært kunde hos UE Pro i flere år. Jeg tenkte ikke det var mulig å få noe bedre enn det jeg allerede hadde. Men vet du hva? Jeg åpnet nettopp esken med de nye UE Pro Premiers mine. Herregud. Utrolig verdt pengene!
Trådløse ørepropper
Jeg ble veldig skuffet over disse trådløse øreproppene, de var altfor dyre i forhold til hvor lenge de varte. Jeg vil ikke anbefale å bruke pengene dine på dette produktet. Hvis du er i samme prisklasse, bør du heller gå for et mer pålitelig merke som Bose eller Apple.
Min UE-høyttaler
Jeg kjøpte en UE-høyttaler som ble skadet og måtte repareres. Kundeservicen var dessverre dårlig, men heldigvis tok Logitech ansvar og fikset opp i situasjonen.
Kjøpt to høyttalere, begge sluttet å fungere
Jeg har hatt to av de høyttalerne deres, og begge har nå nådd et punkt der de ikke kobler seg til lenger. Jeg har ikke hatt dem veldig lenge engang. Har prøvd alle feilsøkingsmetoder, men ingenting fungerer. De virker bare som stilige, robuste, men stygge ting.
Kjøp av trådløse ørepropper
Æsj, altså! Æ trodde virkelig æ hadde funnet de beste trådløse øreproppene, men de sluttet å fungere etter bare en uke. Æ prøvde å kontakte selskapet for å få hjelp, men fikk ikke noe svar eller respons! Æ er så utrolig skuffet over kundeservicen og kvaliteten på dette produktet.
Svømmeplugger
Etter å ha prøvd ut svømmeplugger hos Sidcup og bestilte et par uker senere. De kom akkurat som lovet og passer perfekt. Holder vannet ute og sitter godt. Virkelig et must for oss som svømmer regelmessig.
Kjøp av høyttaler
Høyttaleren skulle egentlig kobles til via Bluetooth og slå seg av og på, men det kom ingen lyd fra den, den sluttet bare å fungere. Etter mye strev klarte jeg endelig å få kontakt med kundeservice etter å ha prøvd å ringe et nummer som ikke fungerte, og bare fikk hjelp fra en UE Fits-kundestøtte. Jeg kjøpte høyttaleren for 2 år og 4 måneder siden og den sluttet å virke 4 måneder etter garantiperioden. De tilbød ikke å hjelpe meg med å få en ny høyttaler, og viste ingen omsorg for meg som kunde. UE-høyttalere markedsføres som et premiumprodukt, så kundeservicen burde være like god, men det var den ikke. Hvorfor skulle jeg gå tilbake og kjøpe et annet UE-produkt? 🤔
Kjøpte flere UE-høyttalere
Jeg begynte med en UE Boom for 2 år siden, og nå har jeg hele 6 høyttalere fra dem. Favoritten min er Hyperboom, den slår de andre høyttalerne mine. Appen deres er ikke alltid helt perfekt, spesielt fordi de ikke har en app for datamaskiner.
Mest stemmer anmeldelse
Parringsøretelefoner 2.0
Jeg fikk nettopp mitt fjerde par høretelefoner fra selskapet. Jeg må si at de virkelig imponerer meg hver gang. Når jeg er ute og kjører motorsykkel eller reiser, gir Bluetooth-... Les merDør: Rocky