Alle kundeanmeldelser fra darian

  • Review om: Lekmer

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Klær til barn

    Jeg trodde aldri jeg skulle begynne å handle på nettet, men nå som tiden er knapp med alt annet, er det virkelig en redning å kunne bestille det jeg trenger online. Jeg har handlet mye på denne siden og jeg er kjempefornøyd! Nettsiden er veldig lett å bruke og fin, beskrivelsene av produktene er tydelige og gjør det enkelt å velge riktig. Varene kommer alltid raskt og har alltid møtt forventningene mine. Servicen er upåklagelig og hele opplevelsen med å handle her er fantastisk! Jeg anbefaler det virkelig for travle foreldre som meg.


  • Review om: Astrid & Miyu

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Ring replacement

    Nylig hadde jeg gleden av å oppleve utmerket kundeservice fra Kiera hos dette smykkefirmaet. Etter å ha kjøpt en ring i helgen, la jeg merke til at den på en eller annen måte hadde falt av fingeren min innen 24 timer. Jeg skjønte at den må ha blitt ødelagt siden den ikke kunne ha sklidd av fingerleddet mitt. Jeg tok raskt kontakt via e-post for å informere dem om situasjonen, og til min overraskelse svarte Kiera raskt og ordnet med en erstatningsring uten ekstra kostnader.


  • Review om: Rover

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Fant en toppers familie for hunden min

    Jeg fant en utrolig flott familie som passet hunden min i to uker i juli gjennom tjenesten. Det var så praktisk og enkelt å bruke plattformen for å finne den rette personen til å ta vare på kjæledyret mitt.


  • Review om: ONEPLUS

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av telefon

    Jeg hadde virkelig store forhåpninger til min nye telefon, men dessverre har den skapt flere problemer for meg. Etter bare tre uker falt frontdekslet av, så jeg måtte sende den til reparasjon. Til tross for at jeg trodde den internasjonale garantien min ville gjelde, oppstod et annet problem bare tre måneder senere. Denne gangen var det en alvorlig feil på skjermen, og selv etter at den ble "fikset" av et autorisert servicesenter, fikk jeg beskjed om at telefonen min var kjøpt i India og derfor var uten garanti. Etter mange forsøk på å få hjelp fra kundeservice i Storbritannia, virker det som om ingen vil ta ansvar for feilen i deres systemer. Dette resulterer i at jeg føler at jeg har kastet bort penger på et produkt som ikke møter mine forventninger, og at selskapet ikke bryr seg om å løse problemet.