Alle kundeanmeldelser fra Dahlia

  • Review om: Reinvest24

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min investering i eiendomsprosjekter

    Flere prosjekter er forsinket, og det er ingen oppdateringer fra selskapet. Jeg synes selskapet burde kommunisere bedre med investorene, og jeg synes due diligence var bare sånn passe. Jeg er skuffet over måten de har håndtert situasjonen på, og jeg håper de kan vise at de ikke driver med svindel ved å bli flinkere til å kommunisere med investorene og forklare hvordan de fikk inn penger til prosjekter de visste var økonomisk utfordrende.


  • Review om: Gymshark

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min bestilling ble kansellert

    Jeg hadde en helt forferdelig opplevelse med å bestille fra dette selskapet. Alle bestillingene mine ble kansellert, pengene ble trukket, men jeg fikk aldri varene jeg betalte for. Kundeservicen var heller ikke til noen hjelp, og jeg er veldig skuffet over hele greia.


  • Review om: Tirendo

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Dekk produsert i 2019, levert i 2021

    Som kunde forventer jeg å motta dekk som er produsert nylig, men dekkene mine fra 2019 ble levert til meg i 2021. Dette er viktig informasjon som jeg synes burde blitt gitt på forhånd. Jeg forventer å få produkter av god kvalitet som ikke er eldre enn ett år. Det er skuffende å oppdage at dekkene mine allerede er to år gamle når de ble levert til meg.


  • Review om: VIKING

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Returproblemer

    Jeg har også hatt problemer med returen min. Pakken hadde ikke med noen returetikett. Jeg kontaktet selskapet og ga dem et tidspunkt for når TNT kunne hente pakken. Det har gått flere dager uten respons. Jeg har fremdeles ikke mottatt noen returetikett, og de svarer ikke på e-postene mine lenger. Utrolig frekt. Jeg vurderer å returnere varen på egen kostnad. Men hvis til og med Viking ikke behandler mottatte returer, må jeg revurdere det.