Alle kundeanmeldelser fra D. Kertzmann

  • Review om: PatPat

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kvalitet på plagg

    Jeg er veldig fornøyd med kvaliteten på klærne som jeg alltid har bestilt. Men denne gangen var ikke leveringen like bra som vanlig. Kuréren sa at han prøvde å levere to ganger, noe som aldri har skjedd meg før. To dager før jeg fikk melding om at ordren min ble forsøkt levert, fikk jeg en annen ordre fra selskapet uten problemer. Men endelig, etter 20 dager, har jeg mottatt ordren, og er veldig glad og spent på å se om klærne passer til babyen.


  • Review om: KAYAK

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min bestilling av flybilletter

    Syns appen er veldig bra laget, den viser de beste prisene for datoer med få reisende. Dette er første gangen jeg bruker den. Lagde også en alarm som hjelper enda mer! Men har en idé for å gjøre den enda bedre, etter en dårlig opplevelse med en annen nettside tidligere. Tenker at det kunne vært en forbedring for de som har kjæledyr. Etter å ha kjøpt flybillett, hvis man vil ta med en firbent venn, må man kontakte kundeservice for å reservere plass hos utvalgte flyselskaper. Hvis det ikke er flere plasser eller flyselskaper ikke tillater dyr, ender man opp med en ubrukelig billett og må kjøpe ekstra forsikringer fordi det ikke er inkludert! Og da står man der med en billett uten muligheten til å ta med seg kjæledyret sitt! Så begynner et kappløp mot klokka for å finne en løsning for å passe på kjæledyret sitt om sommeren! Alt dette for å si at det hadde vært flott hvis alternativet for kjæledyr kunne vises på samme måte som bagasjen, med pris, vekt osv., slik at reservasjonen kunne gjøres samtidig, og ikke tvinger oss til å sette vennene våre til side. Og spesielt ikke havne i en situasjon etterpå. Denne funksjonen finnes allerede for hoteller, så hvorfor ikke tilbys for flyreiser?