Alle kundeanmeldelser fra Candice

  • Review om: Derek Rose

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Fantastisk kvalitet, utmerket service

    Jeg er kjempefornøyd med kvaliteten på klærne jeg kjøpte, og servicen jeg fikk var helt topp. Jeg måtte bytte en klesplagg til en større størrelse, og det ble fikset kjapt og enkelt via e-post. Heldigvis hadde de plagget jeg trengte i riktig størrelse på lager. Byttet gikk smertefritt, og den nye varen ble sendt til nærmeste butikk. Personalet var alltid hyggelige og hjelpsomme, uansett om det var på telefon, i butikken eller via e-post.


  • Review om: Ubuy

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Enkel produktsporing

    Det var faktisk veldig enkelt for meg å holde oversikt over produktene mine. Jeg fikk oppdateringer om eventuelle forsinkelser, og servicen var virkelig flott. Produktkvaliteten var også ganske fantastisk. Hele handleopplevelsen var grei, bortsett fra den langsomme leveransen som skuffet meg.


  • Review om: Eleven

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Enkel og funksjonell nettbutikk

    Det var veldig enkelt å handle i denne nettbutikken. Nettsiden hadde tydelige menyer og det gikk greit å sjekke ut uten mange steg. Jeg var veldig fornøyd med alt og kommer definitivt til å handle her igjen.


  • Review om: Lampemesteren

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bordlampe Ocean

    Lampen var skikkelig godt pakket inn og ser kjempefin ut på skrivebordet mitt. Fargene matcher helt med bildet på nettet og man kan virkelig se og føle at det er et kvalitetsprodukt. Takk for en kjempegod service!


  • Review om: Ssense

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpt av sko

    Jeg må bare si, SSENSE ... å herregud. Jeg pleier egentlig ikke å gi dårlige anmeldelser, men jeg vil ikke at noen andre skal gå gjennom det samme som meg. Jeg bestilte et par sko den 11. mai og fikk dem ikke før den 28. mai, og det fikk meg til å lure litt. Første røde flagg, si! Jeg prøvde å ringe og sende e-post, men fikk ikke noe svar via e-post. Til slutt klarte jeg å snakke med en agent på telefonen, og de slet virkelig med å finne bestillingen min. Jeg måtte nesten guide dem gjennom hvordan de kunne finne den ved hjelp av USPS. Emoji med skjeiv munn ... bare en type opplevelse, vet du!