Ssense - Total vurdering basert på 20 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (20)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Kjøpte 2 sekker
Jeg kjøpte 2 sekker, skulle bytte en, men det var problemer med å gjøre det online. Jeg prøvde å chatte med noen og fikk veldig rask hjelp! Hun var så hjelpsom, vennlig, kjapp og hyggelig! Ble virkelig imponert over servicen!
Bestilte klær
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med bestillingen min hos den butikken. Jeg la inn ordren for klær for over ti dager siden, men varene mine er fortsatt ikke sendt og er bare under behandling. Penger er allerede trukket fra kontoen min, men ordren min er fortsatt ikke sendt. Når jeg prøvde å kontakte kundeservice for å be om refusjon, så sa de at det ikke var mulig.
Annet produkt mottatt
Det tok så lang tid å bestille, og da jeg endelig fikk pakken, var det feil produkt i den. Så irriterende å kaste bort penger på noe som ikke er det jeg bestilte. Jeg ba om butikkreditt for å dekke prisforskjellen, men de sa jeg måtte returnere varen. Skuffende opplevelse, for å si det mildt. Jeg tror jeg bare kommer til å handle Essentials direkte fra deres nettside neste gang.
Kjøp av klær
Jeg kjøpte noen klær, men pakken tok lang tid å bli levert på grunn av et problem med informasjonen på pakken og tollreglene. Etter å ha snakket med kundeservice og tollvesenet flere ganger, ble pakken endelig levert.
Lemaire bag
Jeg kjøpte en Lemaire-veske fra Ssense og ble virkelig skuffet over opplevelsen min. Første gang jeg bestilte fra dem fikk jeg en ødelagt veske fra Marni. Toppluken var bøyd, men på grunn av rabatten valgte jeg å beholde den. Andre gang, den siste gangen med Ssense, har Lemaire-vesken min vært under behandling i en uke. Leveringsdatoen som nettstedet viser ved kjøp er falsk. Jeg har kontaktet kundeservice og de ga meg en dårlig unnskyldning om å bytte til et annet leveringsselskap. Jeg tror ikke helt på dem. Forresten, Marni-vesken kom uten støvpose og virket som om den hadde blitt kastet tilfeldig i esken. Jeg skulle ønske jeg hadde betalt litt mer og kjøpt direkte fra Lemaire-nettstedet. Ingen flere kjøp fra Ssense for meg.
Expensive clothing items
Jeg kjøpte nylig en del dyre klesplagg fra dette selskapet. Dessverre har jeg opplevd en betydelig forsinkelse i fraktprosessen. Til tross for gjentatte forsikringer om at bestillingen snart skulle sendes, har den ennå ikke blitt sendt. Jeg har kontaktet kundeservice daglig de siste to ukene, bare for å få samme tilbakemelding hver gang. Jeg prøvde å avbestille bestillingen min, men fikk beskjed om at den allerede var i de siste stadiene av behandlingen.
Sko bestilt online
Jeg kjøpte sko på nettet, men da belastet de kredittkortet mitt og kansellerte bestillingen min. De påsto det var et problem med adressen min og sånn. Og jeg har fortsatt ikke fått tilbake pengene mine! Jeg tror virkelig dette selskapet driver med svindel!
Min siste bestilling
Jeg bestilte en vare forrige uke og fikk beskjed om at den skulle sendes med en gang. Men nå har det gått over en uke og ordren min er fortsatt ikke sendt. Jeg har til og med måttet endre flydatoen min for å vente på den. En av deres kunderepresentanter forsikret meg om at den ville komme før jeg reiste, så nå er jeg veldig skuffet over forsinkelsen.
Produkt manglet
Jeg bestilte noe på nettet, men dessverre var det en vare som manglet i pakken min. Kundeservicen var ikke veldig bra, og de løste ikke problemet på en tilfredsstillende måte. Det var virkelig skuffende, og jeg ble skikkelig skuffet over hele opplevelsen.
Business klær
Jeg kjøpte noen forretningsklær fra nettstedet deres, men prisen var litt høy. Jeg tenker å kjøpe igjen hvis prisene blir justert.
Mine bestillingstid tok for lang tid å behandle på grunn av salget, men kundeservicen var fantastisk.
Selv om det tok litt tid å behandle bestillingen min på grunn av salget, må jeg si at kundeservicen var virkelig god. Selv om jeg ble litt frustrert over ventetiden, klarte de ansatte å roe meg ned og gi meg oppdateringer om statusen på bestillingen min. De fortjener virkelig ros for måten de håndterte situasjonen på. Det lover bra for selskapet sitt fokus på kunder og profesjonalitet.
Kjapt og effektivt kjopsprosess
Jeg hadde en utrolig positiv opplevelse med å handle hos deg. Jeg la inn bestillingen min, og allerede innen noen timer ble forsendelsen forberedt og sendt ut. Jeg ble virkelig imponert over hvor raskt det gikk. Bestillingen min ble levert innen 2 dager etter at jeg hadde gjort kjøpet. Alt var pent pakket inn og produktene var av veldig god kvalitet. Jeg er svært fornøyd med tjenesten deres, og vil definitivt handle her igjen.
Lettkjøpt og tilfredsstillende
Jeg var kjempefornøyd med å handle fra dere! Alt gikk så bra fra jeg bestilte til pakken kom. Nettsiden var lett å bruke og jeg fant alt jeg trengte uten problem. Bestillingen ble raskt sendt og jeg ble oppdatert underveis. Sammenlagt en super positiv opplevelse! Takk!
Din bestilling på Ssense
Jeg er veldig skuffet over den dårlige kundeservicen jeg har fått fra Ssense. Bestilte for 17 dager siden, men varen er fortsatt ikke sendt. Jeg har tatt kontakt flere ganger, men har ikke fått noe svar om hvorfor bestillingen min er forsinket. Dette er virkelig skuffende, og jeg forventer bedre service fra en velkjent nettbutikk som Ssense.
Kjøp av klær på nett
Jeg bestilte noen klær på nettet, men det tok veldig lang tid før jeg fikk oppdateringer om frakt eller refusjon. Jeg prøvde å fylle ut skjemaet på nettsiden, men det fungerte ikke. Jeg prøvde å kontakte dem via Messenger og la igjen kommentarer på Facebook, men fikk ingen respons. Nå sitter jeg her med 100 euro i minus og føler meg veldig trist 😞
Min retur- og refusjonsopplevelse
Jeg returnerte ordren min til lageret for over 20 dager siden, og en av de returnerte varene er allerede solgt på nytt. Til tross for at jeg har kontaktet dem fire ganger, har jeg fremdeles ikke mottatt refusjonen min. Kundeserviceteamet forsikret meg om at noen ville ta kontakt innen to arbeidsdager, men jeg har fortsatt ikke hørt noe fra dem. Jeg har skjermbilder og sporingskoder som bevis. Vær forsiktig når du handler med dette selskapet.
Min retur
Jeg sendte tilbake bestillingen min samme dag jeg mottok den med signert sporingsnummer. Etter fem dager kom den frem til Ssense sitt lager. Det er nå over en måned siden, men jeg har fortsatt ikke fått tilbakebetalingen, og kundeservice svarer ikke. Jeg har blitt frastjålet over 500€. Pass på! RA37062011.
Mitt kjøp var aldri fullført
Jeg ble virkelig skuffet over opplevelsen jeg hadde med Ssense. Jeg la inn en bestilling, men de tok pengene mine og sendte aldri varene. Jeg har prøvd å snakke med flere kundeservicemedarbeidere, men de nekter å tilbakebetale meg, selv om bestillingen min aldri ble sendt ut.
Kjøpt av sko
Jeg må bare si, SSENSE ... å herregud. Jeg pleier egentlig ikke å gi dårlige anmeldelser, men jeg vil ikke at noen andre skal gå gjennom det samme som meg. Jeg bestilte et par sko den 11. mai og fikk dem ikke før den 28. mai, og det fikk meg til å lure litt. Første røde flagg, si! Jeg prøvde å ringe og sende e-post, men fikk ikke noe svar via e-post. Til slutt klarte jeg å snakke med en agent på telefonen, og de slet virkelig med å finne bestillingen min. Jeg måtte nesten guide dem gjennom hvordan de kunne finne den ved hjelp av USPS. Emoji med skjeiv munn ... bare en type opplevelse, vet du!
Ventetiden for min bestilling
Jeg har ventet på bestillingen min i over en uke nå, og den er fortsatt "under behandling", så frustrerende! Kundeservicen sier den vil bli sendt om 1-2 dager hver gang jeg spør, men det skjer aldri! De svarer ikke en gang på spørsmålene mine, føles som å snakke med en robot. Skal nok heller bestille direkte fra designerens hjemmeside neste gang! Dette selskapet har virkelig skuffet meg.
Mest stemmer anmeldelse
Ventetiden for min bestilling
Jeg har ventet på bestillingen min i over en uke nå, og den er fortsatt "under behandling", så frustrerende! Kundeservicen sier den vil bli sendt om 1-2 dager hver gan... Les merDør: Rahul Deckow