Alle kundeanmeldelser fra C. Green

  • Review om: ASOS

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Mislende returinformasjon

    Jeg hadde en veldig frustrerende opplevelse med returprosessen hos den nettbutikken. Informasjonen på nettsiden om retur viste seg å være feil. Selv om man har 28 dagers returrett, må man faktisk be om returetikett innen 14 dager. Selv om jeg fremdeles var innenfor de 28 dagene, var jeg for sent ute med å be om etiketten. Da jeg kontaktet kundeservice for å spørre om jeg kunne kjøpe en etikett selv, fikk jeg beskjed om at det ikke var mulig. Kundeservice hadde ikke noen løsninger eller alternativer å tilby, de gjentok bare den samme informasjonen jeg allerede visste.


  • Review om: Talkmore

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min samtale med en løsningsorientert kundebehandler

    Da jeg tok kontakt med selskapet, snakket jeg med en veldig hjelpsom og hyggelig person som virkelig jobbet for å finne løsninger med meg. Det var en god opplevelse å få assistanse fra noen som virkelig lyttet og forstod mine behov, og som kom med relevante forslag.