Alle kundeanmeldelser fra Annette

  • Review om: Soundstore Xl

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av lydanlegg

    Jeg må si at servicen jeg fikk hos dette selskapet var helt fantastisk. Jeg bor i Norge, og jeg ble virkelig positivt overrasket over hvor fort pakken kom fram. Produktet jeg kjøpte var av utmerket kvalitet, og det var tydelig at de virkelig satte pris på meg som kunde. Kundeservicen var utrolig bra; jeg sendte dem flere meldinger, og de svarte meg veldig raskt hver gang. Selv etter at jeg hadde mottatt produktet, fortsatte de å være veldig oppmerksomme og svarte på henvendelsene mine samme dag. Jeg mener at god kundeservice er alfa og omega for selskapers suksess, og dette selskapet viser virkelig hvordan man kan skille seg ut. Jeg er virkelig imponert!


  • Review om: RELX

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av Pods

    Kjøpte Pods for første gang for noen år siden og har vært veldig fornøyd med dem. Men nå har prisen på Pods steget mye, mens den andre modellen bare har økt litt. Synes de burde gi bedre priser til kunder som har vært lojale.


  • Review om: Yves Rocher

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Gode tilbud og konkurransedyktige priser

    Jeg hadde en veldig god opplevelse med å handle hos dere. Dere har virkelig bra tilbud og gode priser som gjorde det verdt å handle her. Nettbutikken deres er veldig enkel å bruke og lett å finne frem i, noe som gjorde det enkelt for meg å finne det jeg trengte.


  • Review om: Dashlane

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av bedriftsplan

    Jeg har vært en lojal kunde i mange år og bestemte meg nylig for å oppgradere til en bedriftsplan for teamet mitt. Dessverre har jeg støtt på store problemer med overgangen fra personlige planer til en organisasjonskonto. Kundeservicen har ikke vært god, og det har tatt flere dager å få svar på spørsmålene mine. Kommunikasjonen har vært frustrerende, og vi har fortsatt ikke fått lagt til de eksisterende personlige kontoene i vår bedriftsorganisasjon. Å dele passord med teamet mitt har også vært krevende, da de blir sett på som "ikke en del av organisasjonen". Dette har resultert i merkbare forsinkelser og mye forvirring internt.