Dashlane - Total vurdering basert på 16 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (16)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Kjempegøy å bruke på nettet
Dashlane gjør alt så mye enklere og raskere når jeg er på internett. Jeg setter virkelig pris på å ha det. Tjenesten deres er utrolig nyttig når jeg trenger litt assistanse.
Enkel i bruk
Produktet er veldig enkelt å bruke og jeg hadde null problemer med å sette det opp. Hvis det er behov for teknisk støtte, kan du nå dem via e-post eller chat, men jeg synes det var litt irriterende å måtte vente på svar. Jeg ble såpass frustrert at jeg til slutt prøvde å løse problemene på egen hånd.
Avbestille abonnement
Jeg skjønner ikke helt hva som skjedde med dem. Jeg må avbestille abonnementet mitt selv om jeg egentlig vil fortsette å være med, men det er rett og slett for dyrt.
Kjapp kundeservice
Svaret på spørsmålet mitt kom veldig raskt, og problemet ble løst umiddelbart! Kundesupporten var en av de beste jeg har opplevd! 😊
Brukte Dashlane i mange år
Jeg likte den lokale skrivebordsversjonen, men etter oppdateringen i mars 2024, så forsvant tilgangen min og jeg fikk beskjed om at den var avviklet uten at jeg fikk pengene mine tilbake. Jeg prøvde å få en tilbakebetaling, men det var ingen nytte.
Passord-beskyttelses-program
Åh, jeg skaffet meg det passordbeskyttelsesprogrammet, og det var virkelig bra! De svarte på spørsmålene mine og hjalp meg med problemene mine. Men det tok så lang tid å få svar fra dem, og det var ingen mulighet å ringe noen når jeg virkelig trengte hjelp.
Kjøp av online støtteteam
Min opplevelse med selskapets online kundesupport har vært fantastisk! De svarte på e-postene mine på bare noen få minutter, uansett tid på dagen eller natten, og det var virkelig imponerende! Profesjonaliteten deres, tålmodigheten og raske løsninger var helt fantastisk. Jeg vil takke selskapet for å ha et så flott team som gjorde meg til en stor utfordring til et håndterbart problem. En spesiell takk til Deb for å identifisere problemet mitt. På grunn av helseproblemer kunne jeg ikke svare i tide, så saken min ble dessverre lukket.
Kjøp av passordhjelp
De pleier alltid å svare ganske raskt, vanligvis innen en dag. De gir nyttig informasjon som virkelig hjelper, og er veldig tålmodige. Det eneste jeg ønsker er telefonstøtte. Har bedt om det i lang tid. Hvis de hadde det, ville jeg gitt dem 5 stjerner!
Innkjøp av passordadministrasjonsprogram
Kundeservicen hos selskapet var helt fantastisk. Jeg fulgte rådene deres, og problemet mitt ble løst med en gang. Programmet blir stadig bedre, og jeg er kjempefornøyd med tjenesten.
Effektivt og fleksibelt
Opplevelsen jeg hadde med dem var utrolig bra. Dette er det andre kjøpet mitt hos dem, og de leverer alltid, har god kundeservice og tilpasser seg når det gjelder betalingsmetoder. Som en ideell organisasjon har vi begrensninger når det gjelder kredittkort, noe som begrenser vår evne til å kjøpe annen programvare. Det er flott at Dashlane lar oss betale med faktura. Når det gjelder selve programvaren, er den bra, men noen ganger opplever jeg problemer med å logge inn - heldigvis varer det bare i 15 minutter eller så. Alt i alt, et flott produkt og fantastisk service.
Solid produkt, enkel a bruke, flott kundesupport for bedrifter.
Produktet er veldig pålitelig og enkelt å bruke. Kundesupportteamet deres er virkelig topp for bedriftsbrukere.
Kostnadsbegrensende premium versjon
Det virker som om selskapet følger vanlige markedsføringstaktikker ved å tilby en flott løsning til en lav pris for å tiltrekke mange brukere, før de gradvis begrenser funksjonene som er tilgjengelige for gratis brukere for å tvinge dem til å oppgradere til en premium plan. De vet at det er vanskelig å bytte passordleverandør når du har mye data og utnytter dette for å holde på kundene sine, etter å ha lokket dem med midlertidige tilbud. Prisen for premiumversjonen deres pleier å være høyere enn konkurrentene deres, og som gratis bruker er det nå flere gode alternativer der ute. Jeg ville valgt å unngå det.
Kundeservice, passordproblem
Jeg hadde en ganske vanskelig opplevelse med å få hjelp fra selskapet. Først prøvde jeg å løse problemet selv ved å lese gjennom nettsidene deres, men endte opp bare irritert etter å ha brukt nesten to timer uten å lykkes. Heldigvis, da jeg endelig fikk snakke med en av medarbeiderne deres, ble problemet løst på deres side (tilbakestillingspassord ble sent til e-posten min) på rundt 10 minutter eller mindre. Problemet ble forårsaket av at Autentisator ble utelatt, og det skapte hele forstyrrelsen.
Problemer med innlogging
Jeg strevde med å komme inn på kontoen min i nesten to uker. Dashlane er viktig for meg, så det var skikkelig irriterende. Men heldigvis fikk jeg hjelp til å fikse problemet fort!
Kjøp av bedriftsplan
Jeg har vært en lojal kunde i mange år og bestemte meg nylig for å oppgradere til en bedriftsplan for teamet mitt. Dessverre har jeg støtt på store problemer med overgangen fra personlige planer til en organisasjonskonto. Kundeservicen har ikke vært god, og det har tatt flere dager å få svar på spørsmålene mine. Kommunikasjonen har vært frustrerende, og vi har fortsatt ikke fått lagt til de eksisterende personlige kontoene i vår bedriftsorganisasjon. Å dele passord med teamet mitt har også vært krevende, da de blir sett på som "ikke en del av organisasjonen". Dette har resultert i merkbare forsinkelser og mye forvirring internt.
Vanskelig å snakke med agent - 3 forskjellige jeg måtte prate med!
Det var faktisk ganske frustrerende å snakke med agentene, men til slutt klarte jeg endelig å få hjelp. Jeg ble dessverre brutt av tre ganger og måtte begynne hele prosessen på nytt hver eneste gang.
Mest stemmer anmeldelse
Kjøp av bedriftsplan
Jeg har vært en lojal kunde i mange år og bestemte meg nylig for å oppgradere til en bedriftsplan for teamet mitt. Dessverre har jeg støtt på store problemer med overgangen fra ... Les merDør: Annette