Alle kundeanmeldelser fra alvera

  • Review om: Telenor

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Abonnement

    De tulla mye med fakturaene og kundeservicen deres var dårlig. Jeg måtte ringe flere ganger før de endelig innrømmet at de hadde gjort feil. Og ingen unnskyldning engang! I tillegg tok det hele 14 dager før de fikk fikset fiberkabelbruddet vi hadde i vinter.


  • Review om: Animoto

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    One video subscription

    Jeg meldte meg på for å lage en video til avtalt pris på $97 i året i 2021. Men så økte de plutselig prisen uten å si ifra, og fortsatte å belaste meg den nye prisen i 2 år. Jeg la merke til det andre året og sa opp abonnementet dagen etter belastningen, men de nektet å gi meg pengene tilbake. De tok betalingen og stengte tilgangen min. Så endte det opp med at jeg betalte full pris for bare én dag med tjeneste. Jeg forsøkte å kontakte dem 5 ganger uten å få noe svar, så til slutt måtte jeg disputere beløpet. Først da svarte de og sa at jeg tok feil. Virkelig dårlig oppførsel av dem. Anbefaler å holde seg langt unna denne skyggefulle bedriften!!!


  • Review om: Confident Living

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpt et speil

    Jeg bestilte et speil fra denne butikken, og de sa det ville bli sendt innen 12 dager. Dessverre fikk jeg flere e-poster om at det var forsinkelser, og nå må jeg vente i nesten 11 uker - mye lengre enn det de først sa. De ga meg en liten rabatt, men ingen god forklaring på hvorfor det ble slik. Virker som om de selger varer de egentlig ikke har på lager, og leveringstidene de oppgir er feilaktige.


  • Review om: MyStuff

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av tredemølle

    Jeg bestilte en tredemølle fra MyStuff og var kjempefornøyd med kjøpet mitt. Dessverre begynte tredemøllen å gi støt og knirke etter bruk, men MyStuff var kjappe med å hjelpe meg med reklamasjonsservice. De lot meg skru opp møllen og sjekke problemet selv, og da jeg ikke fant noen løsning, erstattet de produktet for meg. Utrolig hyggelige og ekstremt god service fra MyStuff.