Nike - Total vurdering basert på 31 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (31)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Løpesko kjøpt online
Jeg bestilte et par løpesko på nettet fra butikken. Jeg var veldig fornøyd med kvaliteten og utvalget av sko. Dessverre hadde jeg et problem med bestillingen min, men da jeg kontaktet kundeservice, fikset de feilen raskt. Noen av skoene var litt dyre, men det var også mange gode tilbud å velge mellom. Selv om leveringstiden var litt lang (5 arbeidsdager), var jeg generelt sett veldig fornøyd med opplevelsen min hos Nike.
Sko og klær, bestilt gjennom Klarna
Jeg bestilte noen nye par sko og litt klær for en ganske høy pris. Men nå har det faktisk gått to uker siden bestillingen, og jeg har enda ikke mottatt varene fra lageret. Jeg har prøvd å ringe kundeservice flere ganger, men det virker som om alle numrene er ute av drift. Heldigvis valgte jeg å bestille med Klarna, så jeg har faktisk ikke betalt for varene enda.
Innmelding av feil levering
Jeg bestilte et par sko fra dere, men DHL leverte feil pakke til meg. Jeg kontaktet kundeservice, og de håndterte saken effektivt. Jeg fikk umiddelbart et nytt par sko sendt til meg, uten noen problemer. Jeg er veldig imponert over hvor raskt og profesjonelt dere har løst denne situasjonen.
Sko-bestilling
Jeg må si at jeg er skuffet over opplevelsen min med leveringstid og kundeservice. Skoene jeg bestilte tok veldig lang tid å komme, faktisk rundt 1-2 måneder. Kundeservice var heller ikke mye til hjelp, spesielt da jeg prøvde å kontakte Nike-butikken i Oslo sentrum. Dessverre tror jeg ikke jeg vil handle her igjen.
Kjøpte Zoom Next Flyease
Drit dårlig kundeservice! Kjøpte Zoom Next Flyease og de gikk fra hverandre etter bare én løpetur. Prøvde å klage, men klarte ikke å få tak i dem i det hele tatt, bare et ubrukelig telefonnummer. Snakket med en butikk i Oslo som sendte meg til en irriterende chatbot i USA som ikke kunne hjelpe meg i det hele tatt... Har aldri opplevd noe sånt før! Ikke anbefalt!
Sko og klær
Jeg bestilte noen sko og klær fra dere, men da jeg åpnet pakkene var de tomme! Kundeservicen var helt håpløs, de kunne ikke hjelpe meg i det hele tatt. Jeg sendte også en retur for flere dager siden, men har ennå ikke fått pengene tilbake. Dette er helt uakseptabelt! Jeg kommer definitivt ikke til å handle her igjen.
Return experience with missing items
Min nylige opplevelse med retur hos deres selskap var veldig skuffende. Jeg sendte tilbake en bestilling med to varer, men fikk ingen bekreftelse på returen. Etter å ha kontaktet en kundeservicerepresentant, ble jeg informert om at kun én vare visstnok var returnert, og at de ville eskalere saken etter at jeg hadde oppgitt sporingsnummeret. Likevel ble selv returen av den ene varen ikke bekreftet. I dag mottok jeg en e-post som sa at eskaleringen ble avvist. Et pratesamtale med en annen representant avslørte at en tom pakke ble mottatt av Nike, og at jeg burde kontakte budtjenesten. Etter å ha blitt henvist frem og tilbake mellom Hermes og Nike, avsluttet en oppfølgende samtale med Nike brått da representanten sa at refusjonen endelig var avvist på grunn av manglende returbehandling. Det var ingen assistanse eller veiledning om hvordan jeg skulle fortsette. Hele denne opplevelsen har gjort meg frustrert og desillusjonert.
Kjøpte sko for 2 måneder siden
Bestilte skoene mine for to måneder siden, men har fortsatt ikke mottatt dem! Har ikke engang fått en e-post med sporingsnummer, og de sa de skulle komme i april, men nå er det mai og fortsatt ingenting! Prøvde å kontakte kundeservice, men det var umulig å komme i kontakt med dem verken på telefon eller chat. Telefonnummeret deres virket ikke engang! Synes det er helt utrolig uprofesjonelt, og jeg kommer aldri til å handle fra dem igjen!
Raske løpesko kjøpt på nett
Jeg fant skoene mine raskt på nettet, men dessverre var størrelsen feil. Jeg måtte returnere dem og bestille en størrelse større, men det var en enkel prosess. Det tok litt tid før de nye skoene ble levert, men kvaliteten var verdt ventetiden. Alt i alt var det en grei opplevelse, selv om det hadde vært bedre hvis størrelsen hadde vært riktig fra starten.
Venter på varen
Jeg venter fremdeles på varen min etter 10 dager, og synes ikke dette er greit. Jeg har ikke engang fått en bekreftelse på bestillingen min, så det er vanskelig å vite om alt går som det skal. Jeg er skuffet over mangelen på kommunikasjon og den trege leveringstiden.
Kjøpt sko
Jeg har hatt en veldig dårlig opplevelse med dette kjøpet. Jeg returnerte skoene som ikke passet, og fulgte nøyaktig instruksjonene på nettsiden deres. Dessverre nekter de å godta returen, noe som har ført til at jeg nå sitter igjen uten sko og 879 kroner fattigere. Dette er veldig skuffende, og jeg kommer definitivt ikke til å handle her igjen.
Sko bestilt 24.9.
Beløpet ble trukket fra kontoen samme dag. Jeg elsker designet og kvaliteten på skoene, men leveringsprosessen var en skrekkopplevelse. Jeg bestilte dem den 24. september og fikk beskjed om at skoene ville bli levert innen tre uker. Imidlertid viste ordrestatusen bare "forbereder forsendelse". Jeg prøvde å kontakte kundeservice, men de svarte bare med "hallo" og ble deretter stille. Jeg kunne ikke avbryte bestillingen. Jeg tok kontakt med den norske butikken for hjelp, men de nektet å bistå. En komplett katastrofe, unngå for enhver pris!
Dårlig kundesupport
Evig venting, helt inkompetent... Så arrogante!
Bestilling av nye joggesko
Jeg har prøvd å bestille nye joggesko fra denne nettsiden, men det har vært veldig vanskelig å returnere en vare. Jeg forsøkte å få en returlapp på e-post, men det gikk ikke. Jeg prøvde å ringe nummeret som var oppgitt, men det var ikke i bruk. Da prøvde jeg å chatte med roboten, men den kunne bare snakke engelsk og ga meg ingen hjelp. Det burde vært veldig enkelt å returnere varen, men det virker som om de ønsker at vi skal gi opp. Jeg vil anbefale å holde seg unna denne nettsiden hvis du trenger god service, for det er helt ubrukelig. Jeg klarte ikke engang å finne noen returadresse på hjemmesiden deres. Hva gjør man da? Hvordan kan man få tak i den? Man burde kunne returnere varene på en enkel måte.
Adidas sko
Jeg bestilte et par Adidas-sko online, men dessverre var det en feil med luftputen i skoene mine. Jeg sendte dem tilbake for to uker siden, men har ennå ikke fått tilbake pengene mine. Det er frustrerende å få ulike unnskyldninger hver dag og føle at ingen kan hjelpe meg med tilbakebetalingen. Jeg håper virkelig dette blir ordnet snart.
Min pakke som ikke kom
Jeg bestilte noe fra denne butikken for bursdagen min for en måned siden, men nå har det gått to måneder og jeg har fremdeles ikke mottatt pakken! Jeg har prøvd å følge sporingsoppdateringen, men den har plutselig stoppet opp. Kundeservicen snakker bare engelsk og er veldig vanskelige å forstå, de skjønner ikke meg heller. Det er så frustrerende!
Footwear order cancellation
Jeg la inn en bestilling på sko 3. april, men dessverre kunne ikke varene leveres. Nike kansellerte bestillingen, og nå har det gått nesten to måneder, og til tross for flere forsøk på å kontakte kundeservice via chat og telefon, har jeg fortsatt ikke mottatt tilbakebetalingen min. Etter å ha sett tidligere anmeldelser, er jeg bekymret for om jeg noen gang vil få pengene mine tilbake. Jeg kommer aldri til å bestille her igjen.
Bestilling av sneakers og fotballsko
Jeg bestilte noen sko fra selskapet og ble litt bekymret etter å ha lest noen dårlige anmeldelser. Jeg ventet en stund, men fikk til slutt en bekreftelse fra PostNord om at pakkene var på vei. Skoene ankom to dager senere og var i god stand, bortsett fra fotballskoene som var for små. Jeg tok kontakt for å returnere dem, og prosessen gikk smertefritt. Nike behandlet returen raskt og Klarna refunderte pengene mine. Til tross for litt forsinkelse, var jeg fornøyd med servicen jeg fikk.
Kjøp av sko
Jeg har aldri opplevd så dårlig kundeservice i hele mitt liv, det var rett og slett ekkelt. Jeg stilte et enkelt spørsmål om hva den mest praktiske prosedyren var for å bytte sko, ettersom paret jeg mottok hadde en skade på venstre sko. De ansatte kunne ikke hjelpe meg uten at jeg oppga adresse, telefonnummer, ordrenummer og fullt navn. Jeg nevnte at jeg ikke så poenget med dette, siden det ikke hadde noen verdi for saken min. Alt jeg ønsket var å få byttet skoene, men i stedet ble chatten avsluttet av medarbeideren. Jeg tok en skjermdump og neste gang jeg vurderer å handle hos dere, så vil jeg huske dette!
Mangel på informasjon
Jeg ble skikkelig skuffet over opplevelsen min med den butikken. Etter at jeg gjorde et kjøp, fikk jeg ikke en eneste e-postbekreftelse, selv om det ble lovet på nettsiden. Da jeg prøvde å nå kundeservice på telefon, fikk jeg bare høre en haug med unnskyldninger, og de påsto at de var tilgjengelige døgnet rundt. Men hver gang jeg ringte, sa de bare at de ikke kunne svare på telefoner. Jeg følte meg virkelig lurt for mine 4000 kr, og jeg har ingen planer om å handle der igjen.
Mest stemmer anmeldelse
Kjøp av sko
Les mer