Alle kundeanmeldelser fra Valerie Hahn
Review om: Bonprix
Betalingsproblemer
Jeg har vært kunde hos dere siden oktober, og opplevelsen min har vært alt annet enn tilfredsstillende. Jeg betalte en faktura i oktober, bare for å finne ut at pengene ble sendt til deres gamle bankkonto. Etter å ha blitt informert om dette i desember, betalte jeg igjen til riktig konto, slik dere ba meg om i e-posten deres. Jeg trodde alt var i orden helt til jeg fikk inkassovarsel i februar. Når jeg prøvde å ringe, ble jeg bedt om å sende en e-post til regnskapsavdelingen, som har vært totalt ubrukelig. Til tross for å ha sendt bevis på betalingen fra min egen konto til den kontoen dere oppga, insisterer de på at jeg må betale til "riktig" konto. Nå står jeg overfor å betale den samme fakturaen to ganger, og likevel har dere sendt den videre til inkasso. Jeg vil betale denne for å bevise at den allerede er betalt, men jeg håper virkelig at dette er den siste gangen jeg må håndtere dere.