Alle kundeanmeldelser fra Valerie Hahn

  • Review om: Bonprix

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Betalingsproblemer

    Jeg har vært kunde hos dere siden oktober, og opplevelsen min har vært alt annet enn tilfredsstillende. Jeg betalte en faktura i oktober, bare for å finne ut at pengene ble sendt til deres gamle bankkonto. Etter å ha blitt informert om dette i desember, betalte jeg igjen til riktig konto, slik dere ba meg om i e-posten deres. Jeg trodde alt var i orden helt til jeg fikk inkassovarsel i februar. Når jeg prøvde å ringe, ble jeg bedt om å sende en e-post til regnskapsavdelingen, som har vært totalt ubrukelig. Til tross for å ha sendt bevis på betalingen fra min egen konto til den kontoen dere oppga, insisterer de på at jeg må betale til "riktig" konto. Nå står jeg overfor å betale den samme fakturaen to ganger, og likevel har dere sendt den videre til inkasso. Jeg vil betale denne for å bevise at den allerede er betalt, men jeg håper virkelig at dette er den siste gangen jeg må håndtere dere.