Alle kundeanmeldelser fra S. Larson
Review om: Difmark
Kjøp av et Steam-spill
Jeg kjøpte et spill på Steam og de sa at jeg skulle få det innen 15 minutter etter betaling. Men jeg fikk det ikke etter en time. Selgeren var online, men svarte ikke da jeg sendte en melding. Det er irriterende at du må vente en hel dag for å kunne opprette en sak på nettstedet deres. Endelig, dagen etter fikk jeg en beskjed fra selgeren som tilbød seg å gi meg brukernavn og passord til en Steam-konto (uten nøkkel). Jeg sa nei til det og ba heller om å få pengene tilbake. Slike løsninger er ofte assosiert med svindel eller risikoen for at kontoen kan bli blokkert eller brukt flere ganger, noe som kan føre til at du mister fremgangen din. Da selgeren nektet å gi meg en refusjon, var jeg glad for at jeg brukte PayPal og kunne få pengene tilbake gjennom dem.
Review om: Surfdome
Kjøp av tilbakebetaling
Jeg har ventet på tilbakebetalingen min siden april etter at returen min ble bekreftet som mottatt og da gikk de konkurs. De ba meg om å kontakte en e-postadresse, som sa at jeg måtte ordne opp med banken min. Banker gjør ikke slike ordninger for varer kjøpt med debetkort og som koster under £100. Deretter ble jeg bedt om å fylle ut et skjema for kreditorer og har ikke fått høre noe siden, til tross for flere henvendelser. Noen må ta ansvar for dette.