Alle kundeanmeldelser fra O. Maggio
Review om: Supersaver
Kjøp av flybillett
Det er så vanskelig å få hjelp når man har et problem. Jeg hadde en flyreise som ble flyttet flere timer, og det var helt forferdelig å prøve å få hjelp fra Supersaver. Det tok tre måneder, seks til syv samtaler, mange timer på vent, og de løy om å fikse problemet. De sa til og med at endringen var gratis, men det stemte ikke. Jeg visste ikke hva som foregikk eller når problemet skulle bli fikset. Ingen av de nye kundebehandlerne hadde peiling, det virket som om de bare videresendte saken uten å gjøre noe. Det var frustrerende å snakke med høflige, men uvitende supportansatte. Man måtte vente i lange køer på support, og det var umulig å få hjelp på norsk, selv om det sto oppgitt ventetid. Alt måtte gjøres på dårlig engelsk. Mitt råd er å styre unna Supersaver og heller kjøpe direkte fra flyselskapet. De lave prisene kommer med dårlig kundeservice.