Alle kundeanmeldelser fra O. Hanto

  • Review om: Interflora

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilling av blomsterhilsen til en gammel dames bursdag

    At ting av og til går galt kan vi alle forstå. Men når man har gjort en feil er det vanlig folkeskikk å beklage til den feilen gikk ut over. Interflora og Oasen blomster har en annen tilnærming. Her innrømmes ikke feil, men man skylder på mottaker. Når det å levere en blomst som bestilt blir for vanskelig pålegges heller en gammel dame å kjøre 3 timer for å hente en liten kvast - uten å nevne til mottaker at det var betalt for levering. Når klagen kommer fra kunden hevdes det at kunden og mottaker er den skyldige i situasjonen.
    Beklagelsen til mottaker kom muntlig på telefon etter fire uker med massivrt press fra bestiller. Total ignorering, ingen oppfølging og brudd på alle avtaler.
    Ligg unna Oasen blomster - ligg unna Interflora.