Interflora Anmeldelser
公司的数据已经过准确性检查并得到验证。访问其官方网站是安全的。我们相信在线透明度和安全性鼓励所有公司在我们这里进行验证,这样他们就知道在哪里可以安全可靠地购物。
Anmeldelser (32)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
En blomst for bursdag
Det var enkelt og greit å bestille hos Interflora. Det var litt dyrt, men når de har så fine blomster så er det greit for meg! Det er jo verdt å betale litt ekstra, og spesielt når de leverer akkurat til tide som man har bestilt det.
Et problem er utvalget deres, ikke for at det ikke er mye å velge mellom, men for at det er så mye forskjelig. Det gjorde det vanskelig for meg å bestemme hva jeg skulle bestille. men jeg er veldig fornøyd med valget mitt til slutt, og jeg ville anbefalt alle å kjøpe i denne butikken!Bestilte roser i miljøvennlig eske
Bestilte noen flotte roser i en miljøvennlig eske formet som et hjerte. Rosene var så vakre, og personen som fikk dem begynte å gråte av glede. Bestilte dem en fredag etter en helligdag, og likevel kom de allerede samme dag. Så utrolig effektivt! Interflora har virkelig alt - ikke bare et stort utvalg av blomster, men også andre fine ting som drikke, bamser, sjokolade og mye mer. Alt ble levert kjapt, pent pakket inn, og blomstene var helt nydelige. Tusen takk for en fantastisk service!
Kjøp av nydelige liljer til trøst etter dødsfall
Det var så fint å bruke Interflora for å sende nydelige blomster som en trøstende gest etter at vi mistet en kjær slektning. På grunn av pandemien har vi ikke hatt mulighet til å vise omsorg og støtte personlig, men takket være Interflora kunne jeg likevel sende en vakker gave. Blomstene som ble levert var virkelig fantastiske og brakte trøst og glede til mottakeren i en vanskelig tid. Jeg setter stor pris på den gode servicen og kvaliteten på produktet.
Kjapt, enkelt og pålitelig
Jeg likte veldig godt opplevelsen med å bestille blomster hos dere. Prosessen var enkel og rask, og blomstene ble levert til mottakeren akkurat som avtalt. Det var også veldig bra at dere tok kontakt med meg hvis de blomstene jeg hadde valgt ikke var tilgjengelige, og foreslo alternative alternativer. Dette viser at dere virkelig bryr dere om kundene deres og ønsker å sikre at de får det de har bestilt, selv om det kan oppstå uventede hindringer.
Bestilling av blomst til gammel mor på fødselsdag
Jeg kommer aldri til å bruke denne tjenesten igjen. Kundebehandlingen var helt forferdelig, og de ville ikke engang ta ansvar for feilene sine. Etter flere uker med frustrerende kommunikasjon, ga de endelig en unnskyldning - bare for å beholde kunden. Jeg bestilte en vakker blomst til min gamle mor på bursdagen hennes, men det endte opp med en mislykket levering og en dårlig bukett som ikke lignet i det hele tatt på det jeg hadde bestilt. Kundeservicen ba til og med min mor om å kjøre i tre timer for å hente den dårlige buketten. Og de prøvde til og med å late som om de hjalp ved å sende blomsten til en annen butikk! Det er skammelig oppførsel. Interflora virker mer opptatt av å unngå skyld enn å gjøre det som er rett. Hvis de hadde litt anstendighet igjen, ville de sendt en ny blomst med en oppriktig unnskyldning til min mor i stedet for å lyve og unngå ansvar. Helt patetisk.
Blomsterkjøp
Jeg bestilte blomster gjennom selskapet og var veldig fornøyd med den ene butikken, men den andre butikken skuffet meg med sin egen variant som ikke så ut som bildet på nettsiden. Jeg hadde håpet på bedre kvalitet og nøyaktighet.
Enkelt å bestille
Jeg hadde en kjempefin opplevelse med å bestille blomster hos dere. Det var enkelt å finne det jeg ønsket og bestille det på nettsiden deres. Jeg valgte en nydelig bukett basert på bildet, og den kom frem i riktig størrelse til en grei pris. Jeg fikk ikke sett blomstene selv, men mottakeren sa at de var vakre og luket godt. Alt i alt var jeg veldig fornøyd med hele kjøpsprosessen og resultatet.
Vakker og kreativ bukett
Hvem liker egentlig å bestille en forhåndsbestemt bukett når man kan la dekoratøren bruke fantasien sin? Jeg hadde en fantastisk opplevelse med å bestille en vakker og kreativ bukett som mottakeren sa var den vakreste hun hadde sett! Det var virkelig hyggelig å kunne la kreativiteten blomstre og la dekoratøren få utfolde seg. Tusen takk for en flott opplevelse!
forsinket levering
Jeg ville egentlig ønske jeg kunne gi en god vurdering, men må ærlig si at jeg ble skuffet over at blomstene mine ikke ble levert som avtalt. Etter å ha snakket med kundeservice og en av deres ansatte, ble buketten heldigvis levert til slutt. Selv om det var litt forsinkelse, var blomstene fine og friske da de endelig kom fram.
Flott, trygg, rask og effektiv kundebehandling fra bestilling til levering !
Jeg var kjempefornøyd med hvordan jeg ble behandlet som kunde, fra da jeg bestilte til pakken ble levert. Alt gikk på skinner og skikkelig effektivt, og personen som mottok pakken var kjempefornøyd med både leveringen og produktet. Jeg vil virkelig anbefale dette til andre kunder. Jeg er en superhappy og takknemlig kunde!
Jeg bestilte blomster fra Interflora
Jeg bestilte noen virkelig nydelige blomster fra nettsiden deres, og de ble levert akkurat som jeg håpet på. Personen som fikk dem, ble helt overveldet og sa at de var de fineste blomstene de noensinne hadde sett. Jeg er veldig fornøyd med produktkvaliteten og den gode servicen jeg fikk.
Bestilte en vakker bukett med håndskrevet kort
Det er tydelig at dere har lagt mye kjærlighet i arbeidet deres. Jeg ble virkelig imponert over kvaliteten på buketten og det personlige håndskrevne kortet som fulgte med. Selv om prisen var litt høyere enn forventet, kunne jeg ikke annet enn å sette pris på innsatsen og omsorgen som ble lagt ned i produktet.
Blomsterbukett etter avtale
Jeg fikk levert en kjempefin bukett med blomster, akkurat som avtalt. Dessverre var det noen blomster som begynte å visne, men da jeg tok kontakt, fikk jeg en ny bukett levert på døra samme dag! Det synes jeg er utrolig god kundeservice og en skikkelig positiv kundeopplevelse. Tusen takk, dere er fantastiske!
Misleading bouquet
Jeg ble skuffet over kvaliteten på buketten jeg bestilte. Etter å ha valgt den "klassiske" buketten, forventet jeg en fargerik og blomstrende bukett. Dessverre var det som ble levert langt fra det jeg hadde forestilt meg. Buketten inneholdt bare noen få blomster og mye grønt, langt fra den fyldige og elegante buketten jeg trodde jeg bestilte. Jeg har klaget, men har fortsatt ikke fått svar.
Kjapt budsjettkjøp
Jeg følte meg litt skuffet etter min siste bestilling hos dere. Jeg og en venn hadde bestilt blomster og sider til en jubilant, men da pakken ble levert, manglet det en flaske. Vi hadde betalt for begge flaskene, så dette var virkelig skuffende.
Kondolansebukett
Jeg kjøpte en kondolansebukett, men hadde noen problemer med leveringen. Etter fem dager tok Blomsterstua i Ålesund kontakt med meg og sa unnskyld for at budet ikke hadde funnet riktig adresse. De ba meg om å betale for frakten på nytt slik at de kunne sende ferske blomster til riktig sted. Jeg var misfornøyd med mangelen på kommunikasjon og de ekstra kostnadene for leveringsfeilen.
Blomsterleveranse
Denne gangen bestilte jeg blomster for en spesiell anledning, men jeg ble skuffet over kvaliteten. Blomstene virket visne og ikke så friske. Dessuten virket det som om kortet var klippet og limt på, noe som gjorde det hele veldig upersonlig. Det verste var at sjåføren ikke engang gadd å gå ut av bilen for å levere blomstene ved døren! Dårlig service og en skuffende opplevelse.
Blomsterlevering
Jeg satte veldig pris på at jeg fikk beskjed når blomstene ble levert. Det var veldig enkelt å bruke nettsiden deres, og blomstene var utrolig vakre. Jeg følte meg trygg og trygg når jeg handlet fra dere, tusen takk.
Julebukett
Jeg begynte virkelig å lure på om de egentlig bryr seg om kundene sine. Bestilte en vakker julebukett dagen før lillejulaften, men til tross for at jeg betalte ekstra for levering samme dag, fikk jeg ikke blomstene før etter jul! Skuffende service og total mangel på kundeservice.
Mest stemmer anmeldelse
En blomst for bursdag
Les mer