Alle kundeanmeldelser fra Nolan

  • Review om: SuperMagneter

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Manglende magnet i bestillingen

    Jeg reklamerte med en gang da det manglet en magnet i bestillingen min. Responsen jeg fikk var veldig rask og hyggelig, og de sendte meg erstatningen sammen med 4 ekstra magneter i posten.


  • Review om: Ecco

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av et par sko

    Først hadde jeg disse skoene i mange år, og jeg kjøpte dem på nytt fordi jeg likte dem så godt. Dessverre er den høyre skoen ikke like godt laget som før. Det er en ujevn kant på tungen, og den sklir under det øverste materialet på venstre side når du tar dem på, så du må stadig justere den. Selv følelsen av å gå er litt skjev nå. Det er veldig synd, for disse skoene var mye bedre da de først kom ut på markedet.


  • Review om: Astrid & Miyu

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Gull armbånd

    Jeg kjøpte meg et gullarmbånd for litt siden, og jeg er helt forelsket i det! Jeg har det på hele tiden, til og med når jeg dusjer, og fargen har ikke bleknet i det hele tatt. Jeg tenker absolutt å kjøpe mer snart.


  • Review om: IGP

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min erfaring med bestilling hos IGP

    Opplevelsen min med å bestille tilpassede fotobilder fra IGP har vært veldig bra så langt. Bildene har blitt utført på en veldig god måte, og de som har fått gavene har vært veldig takknemlige og glade. Jeg har ingen grunn til å være misfornøyd eller klage. En liten ting jeg vil nevne er at jeg foretrekker at leveringen skjer på den angitte datoen og ikke før, selv om det kan virke bra.


  • Review om: Daniel Wellington

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpet mitt - to klokker

    For en måned siden bestilte jeg to klokker. De skulle komme med UPS, men endte opp på feil adresse. Vi har en dørvakt hele døgnet her, så det er umulig at pakkene ble levert hit. Likevel ba DW meg om å opprette en sak med UPS, noe jeg gjorde. UPS gjennomførte undersøkelsen og sendte resultatene, men de gjør ingenting med det. Hvorfor må jeg i det hele tatt ta ansvar for dette? Hva om UPS bare sier at pakkene ble levert? Jeg vet helt sikkert at de ikke ble det. Uansett, det har nå gått en måned, og jeg har verken fått produktene eller pengene tilbake. De har tatt pengene mine og bryr seg ikke i det hele tatt.