Alle kundeanmeldelser fra Natalia Amundsen

  • Review om: Bonprix

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Svært dårlig kundebehandling

    Har bestilt mange gardiner og det fungerte greit frem til for en mnd. siden. Når varen er ankommet postbutikken ,så sender Postnord en hentekode til mobilen. Dette sluttet plutselig å fungere. Postnord påstår at de ikke får enten tlf.nr.mitt eller e-postadresse fra Bonprix. Bonprix på sin side påstår at de sender alle opplysninger til Postnord ,men ikke ønsker å kontakte Postnord for å finne det ut hvor er feilen. En hissig medarbeider fra den butikken sa at det er jeg som må ordne opp med Postnord.
    Bonprix har et hovedkontor i Hamburg (Tyskland). Det lønner sannsynligvis seg å skrive til arbeidsgiveren der slik at de vet hvordan Bonprix i Norge behandler kundene sine.