Alle kundeanmeldelser fra Milan

  • Review om: Lycamobile

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Overforte nummer mellom Lyca SIM-kort

    Jeg tok kontakt for å bytte nummeret mitt til et annet Lyca SIM-kort. Frøken JAENA 38627 var veldig hjelpsom, tydelig, høflig og rask. Det gikk veldig greit, og jeg ble imponert over hvor fort alt gikk. Jeg er veldig fornøyd med tjenesten jeg fikk.


  • Review om: Axel Arigato

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min beställning av ett par sneakers

    Jeg bestilte et par sneakers og oppdaget dessverre at sømmen hadde gått opp på begge skoene etter bare en times bruk. Jeg kontaktet kundeservice og sendte bilder, men de nektet å kompensere meg eller løse problemet. Nå sitter jeg her med et par defekte sko som kostet meg 3600SEK, og jeg må søke hjelp andre steder fordi selskapet ikke ville hjelpe meg. Jeg er skuffet over den dårlige servicen og mangelen på løsning for mitt problem.


  • Review om: INTERMIX

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Dårlig kundebehandling

    Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med kundebehandlingen hos Intermix. Pakkene kommer aldri frem, og prisene endrer seg mens man legger inn kredittkortnummeret! Det verste er den dårlige kundebehandlingen og mangelen på erfaring. Alle trenger opplæring i vanlig høflighet og vilje til å finne løsninger. I dag måtte jeg be en av kundeservice-damene om å gå til et stille rom. Hun sa hun jobber hjemmefra. Jeg svarte at det gjør jeg også, og mange andre også.... Jeg kunne fortsatt, men for å oppsummere, kommer jeg aldri til å handle der igjen.