INTERMIX - Total vurdering basert på 20 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (20)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Kjøpte en genser
Opplevelsen min på INTERMIX var helt forferdelig! Jeg kjøpte en genser, men så oppsto det et problem med bestillingen min. Dessverre kunne ikke kundeservicen hjelpe meg, og jeg ble veldig frustrert. Dette var virkelig ikke det jeg hadde forventet fra et så kjent selskap. Jeg vil ikke anbefale INTERMIX til noen.
Kjøp av klær
Jeg er helt enig med de andre kommentarene her - klærne er helt fantastiske, men kjøps- og returprosessen er så rotete at jeg aldri vil handle her igjen. Hvorfor skal jeg velge dette rotet når jeg kan finne det samme produktet fra butikker som virkelig forstår netthandelen? De har hatt returen min i 2 uker, men jeg har fortsatt ikke fått noen tilbakebetaling. (åja, og de hadde pengene mine i to uker før jeg faktisk fikk varene mine)
Sweater dress
IKKE KJØP HER!! Kundeservicen er helt forferdelig! Jeg bestilte en søt genserkjole og fikk den aldri, måtte sende dem en e-post og de sa den var utsolgt og jeg måtte vente evigheter på refusjonen! Svarene var som om en robot hadde skrevet dem. Spar pengene dine og gå et annet sted!
Dårlig kundeopplevelse
De har en veldig streng policy og virker ikke interessert i å prioritere kundetilfredshet over alt annet, noe som sannsynligvis fører til at de mister mange kunder. Jeg kommer definitivt ikke til å kjøpe noe fra dem igjen!
Venter lenge på feil størrelse
Dette selskapet har virkelig vært et mareritt. Jeg ventet i hele fem uker på bestillingen min, og da den endelig kom var det feil størrelse! Jeg har sendt hele ni e-poster uten å få svar, og etter å ha lest alle de negative omtalene hadde jeg rett og slett ikke energi til å returnere den. Trodde virkelig dette var en ærlig og pålitelig bedrift, men det viser seg at det er langt fra sannheten. Mitt råd er å spare energien din og ikke bestille noe fra dem.
Dårlig returbehandling
Jeg kjøpte noen greier for 2000 kroner i juli. Men når jeg returnerte alt noen uker senere, fikk jeg bare 1000 kroner tilbake. Etter 6 telefonsamtaler og masse snakk med sjefene, og etter å ha eskalert situasjonen og sendt 10 e-poster i løpet av 6 uker, har jeg ikke fått et eneste svar. De sier at de har forsinkelser og har "ingen anelse" om når de kan svare meg. Dette er virkelig en hodepine. Jeg begynner å nå bristepunktet.
Ikke bra
Dette var så forferdelig, altså!!!! De ville ikke godta returen min fra butikken i LA fordi de tror en tag har blitt festet på nytt. Produktet er av dårlig kvalitet, skikkelig krøllete og passer ikke skikkelig - jeg vil ikke ha det. Anbefales virkelig ikke! Kundeservicen deres er helt forferdelig. Kommer aldri til å gå tilbake dit.
Min første og siste gang på denne butikken
Altså, jeg må si at dette var virkelig en dårlig opplevelse. Kundeservicen var virkelig dårlig. Jeg ble fortalt av flere ansatte at jeg måtte vente på gavekortet mitt som visstnok blir utført manuelt av en enkelt person. Etter å ha ventet i over en måned og stadig sjekket e-postene mine, ringte jeg igjen og ble fortalt at gavekortene ikke kan refunderes. Så, for å oppsummere, selskapet gir deg et gavekort som du må bruke, og hvis du returnerer en av varene du kjøpte, får du ingenting tilbake fra gavekortet. Du må betale full pris for den tingen du beholder. Dette til tross for at de gang på gang forsikret meg om at gavekortet var på vei.
Nettinnkjøp under COVID
Jeg shoppet på nett nylig fordi den lokale butikken min var stengt på grunn av COVID. Jeg visste allerede størrelsen min hos designeren, så det var ikke så vanskelig å bestille klærne som det kunne ha vært. Bestillingen min tok omtrent en uke lenger å komme enn det de sa, men ellers var alt greit. Jeg skjønner at frakt kan ta lengre tid nå, men selskapet bør si fra om det på nettsiden når man bestiller, slik at man vet hva man kan forvente.
Avbestilte varer til tross for at de fremdeles er på lager på nettsiden deres!
Jeg har opplevd flere ganger at jeg har bestilt varer, men de blir avbestilt flere dager senere, selv om de fortsatt er tilgjengelige på lager i riktig størrelse på nettsiden... Jeg har hatt to bestillinger og begge varer ble avbestilt til tross for at de fortsatt var tilgjengelige på nettsiden!! 🤔 Det tar lang tid å sende ut bestillinger (hvis de ikke blir avbestilt uten grunn). Kundeservicen deres svarer ikke på e-post når det oppstår problemer. Jeg handlet bare på Intermix fordi de har gode salgspriser, men jeg anbefaler å spare deg selv bryderiet og be om en prisjustering på Revolve eller andre butikker...
Kjøpte brudekjole online
Jeg var så heldig å finne drømmekjolen min på nettet til en mye lavere pris. Jeg kjøpte først en kjole fra et annet selskap, men så fant jeg den samme kjolen på INTERMIX til $200 mindre enn det jeg betalte. Jeg bestemte meg for å ta sjansen og bestilte den nye kjolen, selv om jeg var litt nervøs etter å ha lest noen negative anmeldelser. Men da kjolen kom, var den akkurat slik jeg hadde håpet! Leveringen var rask og jeg har virkelig ingenting å klage på.
Kjøp av klær, lang leveringstid
Jeg bestilte noe klær og hadde en skikkelig dårlig opplevelse med forsinkelser i behandlingen og frakten. Etter 1,5 uker hadde jeg fortsatt ikke fått noen e-post om at bestillingen min ble behandlet. Jeg måtte til slutt ringe dem for å få oppdateringer. Og så var det en ny forsinkelse i frakten på grunn av salget. Hele prosessen tok en måned fra jeg bestilte til jeg endelig fikk varene mine, uten varsel om noen forsinkelser i frakt eller behandling.
Byttet kjole
Jeg vil ikke gi den eneste stjernen. Jeg returnerte en kjole i desember, men de tillot bare en bytte. Alt jeg ønsket var ikke tilgjengelig eller hadde ikke min størrelse. De returnerte den ødelagte kjolen uten varsel. Jeg har prøvd å kontakte dem i månedsvis. Endelig fikk jeg et svar tilbake med en unnskyldningsmail som sier at de vil bare godta returer av kjøp gjort mot slutten av mars og videre.
Kundeservicen
Jeg må bare si at opplevelsen min med kundeservicen deres var helt forferdelig. Jeg har jobbet innen kundeservice i mange år, så jeg vet hva jeg snakker om. På nett ble jeg bare ignorert, e-poster ble ikke besvart, og de var så frekke mot meg. Til slutt bestemte jeg meg for å ringe, og da snakket jeg med en fantastisk dame, ikke en bortskjemt ungdom som man kan komme over på nettet. Denne damen ordnet opp i situasjonen på bare 5 minutter. Dere burde virkelig se på hvordan dere driver virksomheten deres, for det er nok av andre steder å få tak i de samme varene.
Min erfaring fra INTERMIX
Ja, selvfølgelig! Du kan også bestille tjenestene mine through mitt agentskap. Bare gi meg beskjed om hva du trenger hjelp med, så ordner vi det sammen!
Dårlig kundebehandling
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med kundebehandlingen hos Intermix. Pakkene kommer aldri frem, og prisene endrer seg mens man legger inn kredittkortnummeret! Det verste er den dårlige kundebehandlingen og mangelen på erfaring. Alle trenger opplæring i vanlig høflighet og vilje til å finne løsninger. I dag måtte jeg be en av kundeservice-damene om å gå til et stille rom. Hun sa hun jobber hjemmefra. Jeg svarte at det gjør jeg også, og mange andre også.... Jeg kunne fortsatt, men for å oppsummere, kommer jeg aldri til å handle der igjen.
Kjøpte en bluse
Jeg kommer aldri til å kjøpe noe fra det selskapet igjen. Etter at jeg kjøpte en bluse på nettsiden deres, opplevde jeg bare problemer da jeg prøvde å kontakte kundeservice for å be om refusjon. Kundeservicen var helt håpløs og virket fullstendig uorganisert. Dette var virkelig den verste opplevelsen jeg har hatt med en nettbutikk. Jeg vil definitivt anbefale andre kunder å unngå å handle der.
Jakken min var altfor stor!
Jeg skulle ønske jeg kunne ha lest anmeldelsene før jeg bestilte noe fra dem. Jakken kom tre størrelser for stor, og de svarer ikke på e-postene mine. Jeg prøver å få pengene tilbake og sende tilbake varene, men jeg trenger en kode fra dem for å gjøre det. Jeg har prøvd å ringe dem uten hell. Dette selskapet burde ikke være i virksomhet! Unngå dem!
Meeega frustrert!
Jeg sendte en e-post, og fikk bare løgn tilbake, ikke svar på hvor bestillingen min ble! Jeg føler meg lurt! Røm bort! Alle hører forskjellige historier fra dem.
Skuffende kundeservice
Jeg har handlet fra dette selskapet i årevis, både online og i deres butikker, og har aldri hatt behov for å kontakte kundeservice før. Dessverre måtte jeg gjøre det nylig, og opplevelsen var veldig skuffende. Til tross for at jeg henvendte meg med en legitim bekymring, fikk jeg bare en høflig respons som ikke engang prøvde å løse problemet. Jeg føler virkelig at de ikke bryr seg om kundenes velvære i det hele tatt, og det har definitivt påvirket min beslutning om å handle hos dem igjen.
Mest stemmer anmeldelse
Meeega frustrert!
Les mer