Alle kundeanmeldelser fra Liv Marit Sjo
Review om: Bonprix
Når en mottar kun 2 av varene som er bestilt, tar kontakt med kundeservice. Dokumenterer med bilder innhold i pakken hva som er kommet. De får tatt en rettur på alt som ikkje er ankommet. Så langt alt bra. Det blir prøvd å legge det inn på nytt i ny ordre, men dette går ikkje. Ber dei då kanselere ordren.
1 av de varene som er annkommet beholder eg. Sender den andre i rettur.
Viser på min side at dette er retturnert, og venter på at summen skal oppdateres slik at det er rette summen som skal betales.
MEN- her starter det helvette- Får purringer og inkassovarsel på fakturaen- der varene er sendt i rettur! Kontakter dei på epost fleire gangar og bestrider fakturaer og ber dei fikse opp i rotet deiras. Dette skjer ikkje- viser til at eg har uteforstående på den ordren og varer eg ikkje har mottatt..
Ber dei fleire gangar om å lese eposter mellom meg og kundeservice- men dei står på sitt.
Det står jo at varenene de prøver å fakturere meg for er retturnert...! Har brukt 2 mnd på å få ordnet dette. Når ein må bruke så mykje tid på å få dei til å forstå at det er ein feil som har skjedd- og at dei må lese mailene- blei det ein sint telefon som skulle til for at det blei gjort noko.
SÅ anbefaler IKKJE å handle hos Bonpix!