Alle kundeanmeldelser fra Linda
Review om: sparmax
Kjapp levering av sittegrupper
Det beste stedet å kjøpe sittegrupper! Jeg kjøpte 2 x Starlight sittegrupper for 3 år siden, og de ser fortsatt helt nye ut. Bestilte et nytt sett her om dagen, og det ble levert raskt og effektivt. Jeg anbefaler virkelig denne butikken!
Review om: Trygg Helse
Kjøp av treningsmatte
Kjøpte en treningsmatte og alt gikk greit. Kommunikasjonen via e-post før kjøpet var rask og hyggelig. En ting som kunne vært bedre var leveringen. Det var ingen avtale om leveringstidspunkt, så det var flaks at noen var til stede da de ringte om levering.
Review om: vidaXL
LøstVidaxl bokhylle og nattbord
Så tilsynelatende ut som fine varer på bildene. Men for et makkverk av noen varer.
Bokhylla, 40×30×189, satt sammen av 2 deler. Festene imellom de to delene kan knapt kalles fester. Hele hylla er vaglete og materialet ble stygt bare ved det minste berøring. Sponplatene bak er delt på midten loddrett.. ser ikke bra ut.
Nattbordet er dessverre ikke noe bedre. Skuffene står lengre ut en topplata. Tydelig at ferdig hull til fester er boret feil. Midtstilt, noe som gjør det feil uansett hvilken vei topplaten legges. Ulike mellomrom mellom skuffene.
Etter å ha lest anmeldelsene her tror jeg ikke jeg gidder å kontakte kundeservice, og kommer aldri til å bestille fra vidaxl igjen.Review om: Wakakuu
Skuffa
Bra produkt jeg fikk,men ble noe rot fra dennes side på en retur. Så fikk tilbake pengene på for varen selv om jeg bare hadde bytte str. Prøvde å si ifra til både klarna og wakakuu,men null reaksjon. Fikk ikke en unnskyldning en gang. Så endte med at jeg måtte låne penger for å betale de igjen
for andre gang(ettersom returpengne kom etter den tiden wakakuu ville ha tilbake pengene siden for andre gang) Skuffa og dårlig kommunikasjon med samarbeidpartnere. StressElendig kundeservice. Lang leveringstid, og tok over 3 måneder før jeg fikk pengene tilbake etter retur!
Kjære Linda,
Takk for at du gjorde oss oppmerksom på dette. Jeg forstår godt at du er så skuffet over at du mottok et skadet produkt. Vi vil undersøke dette for å forbedre tjenestene våre, men du bør vite at det ikke var meningen. Kan du oppgi bestillingsinformasjonen din, for eksempel ordrenummeret?
Vennlig hilsen,
Claire