Alle kundeanmeldelser fra Ledner

  • Review om: The Outnet

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Avbestilte bestilling, får ikke refundert

    Jeg bestemte meg for å avbestille bestillingen min, men da den allerede ble levert den dagen, omdirigerte kundeserviceteamet den vennlig tilbake via UPS som leverte den. Så kjørte UPS-sjåføren opp til døren min og sa "de har bedt om at dette returneres" da jeg visste om dette allerede, informerte jeg ham om at det var greit. Pakken har nå tilbrakt over 12 dager i UPS UK-lageret, har av en eller annen grunn blitt skannet over 8 ganger og er fortsatt ikke blitt plukket opp og sendt tilbake til The Outnet. Forsinker refunderingen min. Jeg har snakket med The Outnet flere ganger og sagt at det ikke er bra at det virker som om ingen bryr seg om at en vare ikke har blitt returnert, og at de bør etterforske det. Også at jeg virkelig burde ha hatt refusjonen min på grunn av at jeg aldri mottok pakken i hendene mine. Jeg fortsetter bare å bli fortalt at deres spesialteam jobber med det. Jeg får inntrykk av at ingen bryr seg, ingen vil klage til UPS om hvorfor de ikke leverer tjenesten sin til The Outnet, og det føles som om galningene har tatt over og alle har gått ut for lunsj. Jeg ville heller hatt varen på dette tidspunktet nå, da jeg for øyeblikket er uten en del penger uten noe å vise for det. Det jeg virkelig har mye av, er en haug med ikke oppriktig støy i form av en understandard fuktig unnskyldnings-e-poster krydret med sporadiske "vi forstår" følelser som gjør det enda fuktigere og virkelig peker på deres totale mangel på forståelse. Les én stjerne som ➖ 1


  • Review om: Gamezone

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Nytt brettspill

    Jeg har handlet flere ganger herfra, og jeg elsker den raske leveringen og de gode produktene!


  • Review om: Uniggardin

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Plisse gardiner

    Jeg bestilte plisse gardiner for to måneder siden, men har fortsatt ikke mottatt bestillingen min. Jeg har prøvd å sjekke status hos posten, men har ingen informasjon om den. Det er virkelig skuffende, spesielt etter så lang tid. Jeg synes også at kommunikasjonen har vært dårlig, og jeg føler meg ikke tatt godt vare på som kunde. Jeg hadde forventet bedre service og raskere levering fra dere.