Alle kundeanmeldelser fra layne
Review om: Busuu
Mine erfaringer med språkprogrammet
Jeg er veldig fornøyd med språkprogrammet og bruker det hver dag for å lære litt spansk. Synes det er veldig bra med tilbakemeldinger fra fellesskapet - det er motiverende. Men det er en ting som plager meg, har kontaktet dem flere ganger angående dette - de stiller spørsmål om grammatikk som jeg allerede mestrer veldig godt og aldri svarer feil på. Disse spørsmålene er for lette og tar opp altfor mye tid. Ønsker at programmet kunne tilpasse seg min kompetanse bedre, slik at jeg kan få mest mulig ut av tiden jeg bruker på det.
Review om: G2A
Browsing for game keys
Jeg hadde en dårlig opplevelse når kontoen min ble blokkert, og jeg synes det var urimelig og urettferdig. Jeg har hatt to kontoer hos selskapet i lang tid, selv om den ene ikke var aktiv og jeg ikke engang hadde tilgang til den. Plutselig ble hovedkontoen min blokkert, uten noen forklaring. Etter å ha snakket med kundeservice, sa de at systemet hadde merket kontoen min som mistenkelig, og at de bare tillater én konto per person. Dette til tross for at jeg hadde hatt begge mine kontoer i lang tid uten problemer. Kundeservice var ikke til mye hjelp og sluttet å svare på spørsmålene mine.
Review om: Optimalprint
Bestilling av julegenser fra et selskap i Tyskland
Jeg bestilte en julegenser fra et selskap som sa de trykket lokalt, men da jeg fikk produktet, viste det seg å ha uklare farger og motivet var litt feilplassert. Likevel kunne jeg fortsatt se hva det var ment å være. Kundeservicen var vanskelig å nå, og de snakket ikke norsk. Leveringstiden ble forlenget, og genseren kom ikke frem til jul, selv om jeg hadde bestilt den før fristen.