Alle kundeanmeldelser fra Kolby Kohler

  • Review om: Stanley

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte Stanley kopp

    Jeg kjøpte en kopp i fjor, og nå har håndtaket gått i stykker, så jeg har prøvd å få tak i kundeservice siden 30. mars. Jeg har skrevet til dem ikke mindre enn 13 ganger siden da, bare for å bli sendt tilbake til det samme skjemaet på nettsiden om og om igjen. Så den 10. april fikk jeg endelig en hyggelig e-post som sa at det dekket av garantien deres, og de vil sende meg en ny en. Jeg måtte bare svare tilbake med den nye fargen jeg ønsket, fordi den opprinnelige fargen var ikke tilgjengelig i EU - selv om den fremdeles var tilgjengelig på nettsiden. Jeg svarer raskt og velger en ny farge. Det har nå gått en uke, og jeg har ikke hørt noe ennå. Ser at mange andre har hatt samme problemer som meg. Veldig skuffende, da jeg virkelig elsker koppen min og har prøvd å snakke den opp til alle jeg kjenner. Kan nesten ikke tro at et så stort selskap har så dårlig kundeservice. Stanley kontaktet meg etter at jeg skrev en anmeldelse, og jeg har nå mottatt min erstatningskopp, og en ekstra kopp for bryderiet.