Stanley - Total vurdering basert på 11 anmeldelser

36% Ville handlet her igjen

Utvalgte Anmeldelser

Mest relevante positive anmeldelse

  2024-04-24
Kjøp av drikkeflaske

Jeg har alltid pleid å kjøpe billigere drikkeflasker for å ha med meg på jobben, fordi de flaskene jeg brukte før ble ødelagt fort. En slektning anbefalte meg å prøve drikkeflas... Les merDør: Harmony

Mest relevante negative anmeldelse

  2024-04-09
A set of kitchen knives

Jeg har nylig kjøpt et sett med kjøkkenkniver fra dette selskapet, og jeg må si at jeg er ganske skuffet over servicen jeg har fått. Først var bestillingsprosessen enkel og effe... Les merDør: domenica

Mest stemmer anmeldelse

  2024-02-10
Kjøpte to kopper (Quencher)

Kjøpte nettopp to kopper fra Stanley, en Quencher. Problemet var at den ene koppen hadde en defekt gjenge, så lokket kunne ikke skrus ordentlig på. Prøvde å kontakte produsenten... Les merDør: Zieme

Anmeldelser (11)

  (3)

 (1)

  (6)

  (1)

  (0)

  • Ingen anmeldelser ennå!

    Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøp av drikkeflaske

    Jeg har alltid pleid å kjøpe billigere drikkeflasker for å ha med meg på jobben, fordi de flaskene jeg brukte før ble ødelagt fort. En slektning anbefalte meg å prøve drikkeflasker fra et spesifikt selskap, så jeg bestilte en flaske for å teste den på jobben. Etter å ha hatt denne flasken en stund nå, kan jeg trygt si at den er i veldig god stand. Jeg kan fylle den med vann om morgenen, og vannet holder seg varmt hele dagen. Jeg kan virkelig anbefale disse flaskene nok. Jeg har nå flere produkter fra dette selskapet, og til og med familiemedlemmer har kjøpt produkter herfra. Kvaliteten er virkelig god. Hvis du vurderer å kjøpe noe fra dette selskapet, så ikke nøl, bare gjør det. Du vil ikke angre!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Quencher kopp

    Jeg var skikkelig happy med hvor raskt og lett leveringen gikk. Men dessverre så begynte det å bli trøbbel med Quencher-koppen min etter noen omganger i oppvaskmaskinen. Det var ikke akkurat en stor krise, men på grunn av prisen, bestemte jeg meg for å kontakte kundeservice. Det tok hele seks dager før jeg fikk svar, men når de endelig svarte, så var de kjempebehjelpelige. De ordnet at koppen kunne returneres uten ekstra kostnad. Og best av alt, jeg fikk til og med velge mellom å få en ny kopp eller pengene tilbake, og jeg valgte en ny kopp. Alt i alt, en veldig positiv opplevelse! 😊


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte en termos

    I går bestilte jeg en termos på nettsiden deres, og fikk umiddelbart en bekreftelsesmail om at pakken ble sendt samme kveld. Jeg har dessverre ennå ikke mottatt termosen min, til tross for løftet om levering innen 3-5 dager. Det har nå gått 8 virkedager, og til tross for å ha sendt tre e-poster har jeg fortsatt ikke fått noe svar. Det virker som om de bevisst ignorerer henvendelsene mine. Dette er veldig skuffende, spesielt fra et så anerkjent selskap.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    A set of kitchen knives

    Jeg har nylig kjøpt et sett med kjøkkenkniver fra dette selskapet, og jeg må si at jeg er ganske skuffet over servicen jeg har fått. Først var bestillingsprosessen enkel og effektiv, men skuffelsen min begynte da jeg fant ut at selskapet brukte et mindre anerkjent leveringsselskap. Dette fikk meg til å bekymre meg for sikkerheten til pakken min og om den ville komme fram i rett tid.

    Videre, til tross for at jeg la inn bestillingen min tidlig forrige torsdag, har jeg fortsatt ikke fått noen oppdatering om sporingen av pakken min. Det virker som om knivene ikke engang har blitt sendt ennå, noe som er ganske frustrerende. Jeg har prøvd å kontakte kundeservice via e-post, men har ennå ikke fått svar. Generelt sett har mangelen på kommunikasjon og den trege leveringsprosessen etterlatt meg med en følelse av misnøye med kjøpsopplevelsen min.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Flaske

    Jeg bestilte en flaske fra nettsiden deres. Jeg hadde noen problemer med frakten, men de svarte meg alltid veldig raskt på Instagram. Produktet har virkelig god kvalitet. Jeg anbefaler det på det sterkeste!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte Stanley kopp

    Jeg kjøpte en kopp i fjor, og nå har håndtaket gått i stykker, så jeg har prøvd å få tak i kundeservice siden 30. mars. Jeg har skrevet til dem ikke mindre enn 13 ganger siden da, bare for å bli sendt tilbake til det samme skjemaet på nettsiden om og om igjen. Så den 10. april fikk jeg endelig en hyggelig e-post som sa at det dekket av garantien deres, og de vil sende meg en ny en. Jeg måtte bare svare tilbake med den nye fargen jeg ønsket, fordi den opprinnelige fargen var ikke tilgjengelig i EU - selv om den fremdeles var tilgjengelig på nettsiden. Jeg svarer raskt og velger en ny farge. Det har nå gått en uke, og jeg har ikke hørt noe ennå. Ser at mange andre har hatt samme problemer som meg. Veldig skuffende, da jeg virkelig elsker koppen min og har prøvd å snakke den opp til alle jeg kjenner. Kan nesten ikke tro at et så stort selskap har så dårlig kundeservice. Stanley kontaktet meg etter at jeg skrev en anmeldelse, og jeg har nå mottatt min erstatningskopp, og en ekstra kopp for bryderiet.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Stekepanne med skade

    Jeg kjøpte en stekepanne fra dere, men da den kom fram var den dessverre skadet. Jeg kontaktet kundeservice med bilder for over en uke siden, men har enda ikke fått noe svar. Det er utrolig frustrerende å betale 500 kroner for en skadet stekepanne og ikke engang få respons fra kundeservice. Jeg forventer bedre oppfølging og service!


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Kjøpte to kopper (Quencher)

    Kjøpte nettopp to kopper fra Stanley, en Quencher. Problemet var at den ene koppen hadde en defekt gjenge, så lokket kunne ikke skrus ordentlig på. Prøvde å kontakte produsenten flere ganger, men har ikke fått noe svar. Synes det er skuffende at kvaliteten ikke holder mål og at de ikke følger opp, spesielt med tanke på levetidsgarantien og den høye prisen.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilt en flaske

    Jeg bestilte en flaske fra nettsiden deres og fikk den sendt med et sporingsnummer fra et kurérfirma. Etter 3-4 dager ankom den Irland, men den ble stående på lageret deres i over en uke og virket som den gikk i ring. Etter å ha kontaktet kundeservice for en oppdatering, ble jeg veldig fornøyd med den gode løsningen de kom med. Jeg vil oppdatere denne anmeldelsen når alt er ferdig løst. Tusen takk til kundeservicen for flott oppfølging og service.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Usynlig pakke

    Jeg la inn bestilling tidlig i januar, men hittil har ingenting dukket opp. Jeg har sendt flere henvendelser, men har ikke fått noe svar. Dessuten er USPS-sporingsnummeret ugyldig. Ser ut som jeg må kontakte PayPal for å åpne en sak og få tilbake pengene mine i det minste.


  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilte for over 300€, ønsket å returnere

    Jeg bestilte en stor mengde varer fra denne butikken, men bestemte meg for å returnere dem. Jeg sendte varene tilbake til lageret og fikk bekreftelse på at de mottok pakken. Men nå, etter flere uker, har jeg fortsatt ikke fått tilbake pengene mine. Kundeservicen deres er helt forferdelig. Jeg har prøvd å kontakte dem via e-post og sosiale medier, men har ikke fått noe svar. Jeg føler meg svindlet og lurt av dette selskapet. Det er helt utrolig!