Alle kundeanmeldelser fra K. Lind

  • Review om: Albert

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Min gratis-app-abonnement

    Jeg ble narret til å registrere meg for en gratis abonnement som angivelig skulle vare "inntil videre" på grunn av coronasituasjonen i februar. Jeg fikk en e-post der det ble lovet at jeg skulle få klar beskjed hvis det skulle endre seg. Imidlertid oppdaget jeg tilfeldigvis at de hadde trukket 189 kroner hver måned i april, mai og juni. Jeg har ikke mottatt noen e-post om dette, og det virker som om de utnytter pandemien for egen vinning. Dette oppleves som veldig uetisk av selskapet, spesielt fordi appen virket lovende. Det er skuffende å se at de må ty til slike triks. Jeg har nå anmeldt dem til Forbrukerrådet, og det virker som om dette problemet har påvirket flere i de nordiske landene.