Albert - Total vurdering basert på 11 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (11)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
Produktanmeldelse
Jeg vil gjerne dele mine erfaringer med tjenesten. Jeg synes det er viktig å være bevisst på hva man investerer i og hvilke avtaler man går inn på. Det kan være smart å sjekke anmeldelser og gjøre grundige undersøkelser før man tar en beslutning.
App-kjøp
Dette er virkelig skuffende! Jeg har betalt for en tjeneste jeg ikke engang kan bruke. Får feilmeldinger om å opprette bruker, selv om jeg allerede har gjort det. Begynner å lure på om dette er svindel. Prøvde å kontakte dem via Facebook og e-post, men fikk ingen svar!
Medlemskap
Jeg vil virkelig råde folk til å holde seg unna å bli medlem av dette selskapet. Det har vært så vanskelig å si opp avtalen! Etter jeg sa opp tjenesten, fortsatte de å trekke penger fra kontoen min. Jeg har prøvd å ta kontakt med dem flere ganger, men det virker som de ikke bryr seg om å løse dette problemet. Dette viser virkelig mangel på seriøsitet og god kundeservice fra deres side.
Kjøp av online abonnement
Uansett hvor bra produktet er, er det viktig at service og markedsføring er på plass for at det skal være verdt det. Jeg hadde en dårlig opplevelse med dette selskapet. Betalingen ble ikke gjort på den avtalte datoen, og det virket som om de var mer interessert i å tjene penger enn å tilfredsstille kundenes behov. Da jeg prøvde å klage, ble jeg møtt med byråkrati og lite forståelse. Det er viktig at et selskap husker at kunden alltid har rett, og jeg ble skuffet over at dette ikke ble tatt hensyn til her. Selv om jeg har opplevd lignende situasjoner med andre selskaper, har jeg fått bedre behandling der, med mulighet for tilbakebetaling når tilbudet ikke har blitt brukt på en stund.
Abonnementet mitt
Jeg hadde en veldig frustrerende opplevelse med abonnementet mitt hos Albert. Jeg startet abonnementet den 10. september, men bestemte meg for å avslutte det på morgenen den 9. desember. Likevel ble jeg trukket for hele neste måned, januar, allerede dagen etter, den 10. desember. Kundesenteret jeg kontaktet, bare sa at avbestilling må gjøres enda tidligere, siden de trekker betalingen før måneden man har betalt for er over. Dette er veldig frustrerende og skuffende.
Registrering og betaling
Jeg meldte meg på gratis og de sa at de skulle sende meg e-postvarsel hvis det ble endringer i vilkårene. Etter en stund ble jeg belastet uten at jeg hadde fått noen e-poster. Jeg kontaktet kundeservice og ba om bevis på at de hadde sendt e-posten, men bildene de sendte viste ikke at de hadde sendt den til min e-postadresse. Jeg har fremdeles ikke fått tilbake pengene mine, og jeg synes hele greia har vært villedende og lite profesjonell. Jeg vil anbefale andre å være forsiktige med å registrere seg hos dette selskapet.
Veldig behjelpelig service
Må bare si at jeg ble skikkelig imponert over den supre servicen jeg fikk hos dere da jeg handlet. De ansatte var så kunnskapsrike og behjelpelige, de virkelig gjorde alt de kunne for å løse problemene mine. Jeg satte virkelig stor pris på tålmodigheten deres og hvor dedikerte de var til å finne en løsning. Til slutt fikk de hjulpet meg og jeg er kjempefornøyd med resultatet. Kommer definitivt til å handle her igjen på grunn av den fantastiske servicen jeg fikk.
Appen fungerte ikke
Jeg hadde et problem med appen, så jeg bestemte meg for å be om hjelp over telefon. Men jeg ble positivt overrasket da de tilbød meg full refusjon for alt jeg hadde brukt. Utrolig bra service!
barneapp
Jeg kjøpte denne appen for barnebarnet mitt, og jeg er så fornøyd! Den gir ham både mestringsfølelse og glede samtidig som han lærer masse. Jeg kommer absolutt til å anbefale denne appen til alle andre foreldre og besteforeldre jeg kjenner.
Min gratis-app-abonnement
Jeg ble narret til å registrere meg for en gratis abonnement som angivelig skulle vare "inntil videre" på grunn av coronasituasjonen i februar. Jeg fikk en e-post der det ble lovet at jeg skulle få klar beskjed hvis det skulle endre seg. Imidlertid oppdaget jeg tilfeldigvis at de hadde trukket 189 kroner hver måned i april, mai og juni. Jeg har ikke mottatt noen e-post om dette, og det virker som om de utnytter pandemien for egen vinning. Dette oppleves som veldig uetisk av selskapet, spesielt fordi appen virket lovende. Det er skuffende å se at de må ty til slike triks. Jeg har nå anmeldt dem til Forbrukerrådet, og det virker som om dette problemet har påvirket flere i de nordiske landene.
Øreklokker-avtale
Jeg hadde en veldig ubehagelig opplevelse der jeg følte meg lurt og svindlet av selskapet. Etter å ha blitt lovet øretelefoner da jeg registrerte kontoen/kredittkortet mitt, bestemte jeg meg for å avslutte medlemskapet da jeg innså at det ikke var noe for meg. Dessverre nektet nettsiden meg å melde meg ut, og jeg ble fanget i et urimelig medlemskap. Dette er ulovlig, og det må stoppes med en gang.
Mest stemmer anmeldelse
Øreklokker-avtale
Jeg hadde en veldig ubehagelig opplevelse der jeg følte meg lurt og svindlet av selskapet. Etter å ha blitt lovet øretelefoner da jeg registrerte kontoen/kredittkortet mitt, bes... Les merDør: Schroeder