Nordnet - Total vurdering basert på 29 anmeldelser
Utvalgte Anmeldelser
Anmeldelser (29)
Ingen anmeldelser ennå!
Finn selskaper du har erfaring med, og skriv anmeldelser om dem! Dine anmeldelser bidrar til et mer gjennomsiktig marked og forbedrer påliteligheten til bedrifter.
uniretter
De har sine egne regler og krav som virker unødvendige og urimelige. Å tvinge kunder til å ta "kurs" for å kjøpe visse produkter virker litt rart for meg. Jeg er usikker på om dette er helt lovlig.
Sparingsmuligheter
Jeg synes selskapet er OK. Prisene deres er lave, men jeg er litt usikker på kvaliteten. Det virker som om de bare er interessert i å tjene penger på å samle informasjon om småsparere og selge den videre til store investeringsselskaper. Jeg foretrekker å ikke støtte en bedrift som ikke er ærlig og pålitelig.
God service, lav pris, bra UI
Jeg synes servicen på denne nettsiden var helt fantastisk. Og prisene var lave i tillegg til det beste brukergrensesnittet i Norge!
Aksjehandel via Nordnet
Jeg har vært kunde hos Nordnet i flere år nå, og dessverre har jeg lagt merke til en nedgang i kvaliteten på tjenestene deres. Informasjonen om amerikanske ETFer er sjelden oppdatert, spesielt når det gjelder utbytte og annen relevant informasjon. Prisene deres er altfor høye sammenlignet med konkurrentene, og det virker som om selskapet har mistet evnen til å være nyskapende. Jeg er skuffet over Nordnet og vurderer å se etter alternativer.
Diverse financial services
Jeg har vært kunde hos dem i flere år og har aldri hatt store problemer som ikke har blitt løst raskt. Tjenestene deres for pengeoverføringer, automatisk trekk og investeringer fungerer godt, og jeg har fått god støtte når jeg har hatt spørsmål eller trengt hjelp.
Dart i 3 år
Har hatt noen utfordringer, men nå går det veldig bra.
Min investeringskonto
Nordnet har virkelig skuffet meg med kundeservicen sin. Jeg har aldri opplevd så dårlig behandling fra en bank før. Når det gjelder håndtering av penger og pensjon, forventer jeg virkelig bedre service. De virker ikke interessert i å hjelpe i det hele tatt.
Normal, Bonus og VIP nivåer er lögn og det tar for alltid å få svar.
Jeg synes det er totalt unødvendig med Normal, Bonus og VIP nivåer, de påstår de eksisterer men det er bare løgn! Og det tar altfor lang tid å få noe som helst respons fra dem, utrolig irriterende!
Investeringer på Nordnet
Jeg er virkelig imponert over Nordnets service og informasjon om investeringer. Jeg har brukt en annen plattform tidligere, men synes Nordnet er mye bedre. De gir tydelig og presis informasjon uten unødvendige avledninger. Jeg liker virkelig at de er direkte og ærlige om markedet og investeringsmulighetene.
Min investering i en aldersopsparing
Jeg hadde en skikkelig dårlig opplevelse med å prøve å ta ut en del av pensjonssparingen min fra Nordnet. Etter å ha snakket med 6 ansatte som ga meg motstridende informasjon, klarte jeg endelig å snakke med en ansatt som kjente reglene. Jeg fikk til slutt utbetalt pengene mine, men ble overrasket over den høye avgiften.
Forsøker å lukke min AOP
Jeg har prøvd å nå kundeservice, men de ansatte virker uvitende og nekter å hjelpe meg. Jeg har bedt familien min, venner, seilklubben og fagforeningen min om å stoppe betalingene til selskapet. Jeg venter fortsatt på min AOP.
Overprisede avgifter
Jeg vil anbefale deg å ikke bruke denne tjenesten! De tar altfor høye gebyrer og hvis du ikke er forsiktig, kan de til og med trekke penger fra kontoen din og få deg til å betale enda mer i overtrekksgebyrer når du tar ut penger! Det er veldig irriterende og urettferdig.
Min erfaring med finansielle tjenester
Jeg hadde en fin opplevelse med dette firmaet. Før hadde jeg brukt en annen plattform som ikke passet mine økonomiske behov, så jeg hadde høye forhåpninger da jeg byttet til denne plattformen. Dessverre ble jeg lurt for en stor sum penger, men da jeg kontaktet kundeservice, fikk jeg tilbake hele beløpet raskt og effektivt. Tjenesten de ga var veldig profesjonell og kunnskapsrik, og jeg er virkelig takknemlig for at de hjalp meg med å få tilbake det jeg tapte.
Kundeservice-problem
Jeg bestilte et fasttelefonabonnement hos dere for flere måneder siden, men installasjonen ble aldri fullført. Etter lang tid ventet jeg på dokumentene som skulle returneres, og da jeg endelig gjorde det, var det fremdeles ingen installasjon. Jeg har vært uten telefon i månedsvis nå, og det er utrolig frustrerende. Kundeservicen deres lovet å ringe tilbake, men har dessverre ikke gjort det. Selv etter å ha fulgt alle prosedyrene og sendt inn alt skriftlig, er situasjonen uendret. Det er virkelig skuffende å oppleve at et selskap med så god omtale ikke leverer som avtalt. Jeg er veldig misfornøyd med håndteringen av situasjonen og irritert over at problemet ikke blir løst.
Spare- og handleplattform
Jeg prøvde den spare- og handelsplattformen, og jeg må si at kundeservicen der var virkelig dårlig. De kunne ikke hjelpe meg med selv de enkleste tingene. I tillegg er prisene deres høyere enn hos andre selskaper for de investeringene jeg ønsker å gjøre. På grunn av den dårlige kundeservicen var det en enkel beslutning å velge bort denne plattformen.
Sparepenger i pensjonsfond
Jeg har spart i pensjonsfondet i et helt år, men da jeg logget inn for å sjekke pengene mine, var alt borte! Hvor har pengene mine blitt av?! Jeg trenger svar og pengene mine tilbake så fort som mulig!
Overføring av depot
Jeg har hatt en skikkelig dårlig opplevelse med å flytte depotet mitt ut fra selskapet. De øker gebyrene dag for dag, lover å fikse problemene, men ingenting skjer. Jeg vil anbefale alle å styre unna selskapet ettersom jeg har vært nødt til å selge posisjonene mine og tapt avkastningen.
ønsker å åpne konto
Jeg prøvde å åpne en konto, men det virker som om de ikke bryr seg om nye kunder i det hele tatt. Jeg har ventet i fire uker uten å få noe svar - det er helt latterlig! Jeg har til og med prøvd å kontakte dem to ganger, bare for å bli fortalt at jeg må vente. Er det ikke viktig for dere å få inn nye kunder og tjene penger? Hva skjedde med kundeservice og imøtekommenhet? Jeg er virkelig skuffet over denne opplevelsen.
God og billig investeringstjeneste
Tjenesten er utrolig bra og enkel å bruke. De tilbyr et stort utvalg av tjenester og produkter å velge mellom, og appen deres er virkelig imponerende. Det føles som om de er best i Norge når det gjelder investeringer. Dette gir oss forbrukere mer kontroll og styrke til å handle i et kaotisk marked. Men husk at det er ditt ansvar å investere på riktig måte!
Min erfaring på Shareville
Å nei, jeg prøvde faktisk Shareville og det var skikkelig dårlig! De har ikke engang enkle funksjoner som å blokkere, redigere eller slette innlegg. Kundeservicen deres og sjefens svar var helt nå på bånn, kundeservice der er bare en flokk med ubrukelige tullinger!
Mest stemmer anmeldelse
Gjenvinning av mistet data
Jeg klarer ikke å tro at jeg faktisk fant noen som kunne hjelpe meg med å få tilbake alt jeg hadde mistet. Jeg er så takknemlig, tusen takk! Les merDør: Moises Buckridge