Alle kundeanmeldelser fra Justen Hintz

  • Review om: Brussels Airlines

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Reise til Belgia med Brussels Airlines

    I november fjor organiserte noen venner og jeg en tur til Belgia mot slutten av april. Vi hadde booket flybilletter for 150€ per person, men planene våre endret seg for en måned siden. En venn av meg fikk beskjed om at faren deres, som bor i Brussel, hadde fått bukspyttkjertelkreft. Derfor bestemte vennen min seg for å reise en uke tidligere for å være sammen med faren og familien før vi kom. Problemet begynte her. Verken Brussels Airlines eller Booking.com ønsket å ta ansvar for å endre billetten. Brussels Airlines sa at det var Bookings ansvar, mens Booking sa at retningslinjene deres ikke tillot endringer. Det endte med at vennen min måtte kjøpe en ny flybillett hos et annet selskap for å kunne fly en uke tidligere, til en kostnad av 75€. Problemet stoppet ikke der. På den opprinnelige reisedagen med Brussels Airlines fikk vennen min en e-post mens vi landet i Brussel om at returflyet automatisk ble kansellert siden han ikke hadde tatt utreiseflyet. Han fikk verken refundert billetten eller mulighet til å gjøre endringer. Vi kontaktet Booking, men de sa at det var flyselskapets retningslinjer og kunne bare refundere skatter på billetten. Vi snakket med Brussels Airlines, som sa at Booking måtte håndtere det, og de kunne ordne gjennoppretting av returbilletten gjennom byråstøtten deres. Til slutt måtte vennen min bruke ytterligere 218€ for å få en billett på det kansellerte returflyet. Takk til begge selskapene for å gjøre en allerede tøff måned enda verre med deres dårlige kundeservice og mangel på medmenneskelighet.