Alle kundeanmeldelser fra jonatan
Review om: billige-tester
Rask levering, anonym innpakking, god pris
Jeg må si, jeg ble skikkelig imponert over servicen jeg fikk fra denne nettbutikken. Leveringen gikk veldig fort, tingene var pakket diskret og jeg ble ekstra glad da jeg fant litt belgisk sjokolade sammen med varene. Prisene var også veldig gode, så jeg vil virkelig anbefale denne nettbutikken til alle som trenger tester!
Review om: Eneba
Eg kjøpte ein spill kode og fekk den med ein gong
Det var skikkelig bra og pålitelig opplevelse. Jeg fikk aktiveringskoden med en gang etter kjøpet, noe som var kjempebra. Og i tillegg fikk jeg spillet til halv pris sammenlignet med en annen butikk 😁
Review om: Depositphotos
Min kundeopplevelse
Deposit Photos er virkelig et fantastisk verktøy for folk som produserer innhold, som meg. Jeg har brukt tjenesten deres en stund nå, og jeg synes virkelig den nye "fjern bakgrunn" -funksjonen de har lagt til er super. Den har vært veldig nyttig når jeg redigerer bilder for prosjektene mine. Jeg føler virkelig at jeg får mye for pengene mine, og det er derfor jeg holder meg til å bruke Deposit Photos hver uke. Jeg har funnet mange bilder og grafikker som passer helt perfekt for meg, og tjenesten deres har virkelig hjulpet meg å øke kvaliteten på innholdet mitt. Jeg vil absolutt anbefale Deposit Photos til andre innholdsprodusenter der ute.
Review om: HubSpot
Oppsett for markedsføringsplattform
Jeg bestemte meg nylig for å starte med å lage salgstrakter for noen av tjenestene mine, og jeg valgte å bruke markedsføringsplattformen for dette. Da jeg abonnerte og begynte oppsettet, la jeg merke til at plattformens e-postmarkedsføring og andre funksjoner ikke er tilgjengelige for personer med funksjonshemninger. Jeg er blind, og bruker en skjermleser som heter JAWS for å navigere på nettet. Jeg tok kontakt med støtten for å be om tilgjengelighetsfunksjoner slik at jeg kunne bruke plattformen fullt ut, men møtte problemer med den første representanten. Etter å ha snakket i flere dager, lukket representanten billetten uten å gi en løsning. Nå har jeg opprettet en ny billett, men virker som om støttepersonalet ikke forstår problemet mitt. Jeg stiller spørsmål om tilgjengelighet, men får svar om tilgang... med millioner av blinde brukere i verden, er det utrolig at et stort selskap ikke følger ADA-praksis på plattformen sin?<br><br>Det er virkelig frustrerende. Jeg er bundet til plattformen i et år, men kan ikke bruke den ordentlig eller få hjelp via kundeservice.<br><br>Jeg ba om assistanse med å lage e-poster, siden som blind kan jeg ikke gjøre det selv på grunn av manglende tilgjengelighet, men fikk et svar fra støtten som virket irrelevant. Det er frustrerende når fyren jeg kontaktet inkluderte detaljer om blindheten min i henvendelsen. Man skulle tro at personen ville forstå sammenhengen, men tydeligvis er det vanskelig å sette ting sammen der...<br><br>Jeg håper virkelig at noen kan hjelpe meg, for jeg er virkelig frustrert og føler meg maktesløs. Å snakke med noen med sunn fornuft i organisasjonen virker umulig akkurat nå. Det har virkelig vært en reise...