Alle kundeanmeldelser fra Jan Erik Ekerhovd

  • Review om: Milrab

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Elendig kundeservice

    Har i dag opplevde noe av det som muligens er Norges dårligste kundeservice. Dama har kjøpt seg en Garmin vivoactiv 4 for 2 måneder siden den holder ikke på batteriet var kun 2 dager. Men i følge han på milrab skulle den være slik. Gidder ikke og høre på oss som kunde. Er mest mulig opptatt av og gjenta seg selv men sine såkalte regler. Henviste også til 365 dagers åpent kjøp noe som ikke var aktuelt da varen var brukt. Der oppfyller den kriteriene uten bruksmerker og original emballasje er i intakt. Så at de reklamerer med 365 dagers åpent kjøp er bare tull. Har også total mangel på produkt kunnskap da jeg nå har snakket med Garmin om denne saken og de sier at levetiden på batteriet skal vare minst 6 dager i smart funksjon og ikke i 6 timer som milrab påstår. Det står 6 timer men det er ved bruk av gps og musik sammenhengende 6 timer. Så mitt råd til alle er styr unna og ikke handel hos milrab for kundeservicen er lik null og så burde de fått inn noen som vil høre på hva kunden har og si. Heldigvis får jeg nå god hjelp hos Garmin. Takk for god kundeservice Garmin