Alle kundeanmeldelser fra J. Beier

  • Review om: Bluehost

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    E-posttjeneste begrenset

    E-posttjenesten vår er helt forferdelig. E-poster forsvinner, blir forsinket i timer eller til og med dager når vi prøver å videresende dem. Og det verste er at vi fikk beskjed om at etter all den tiden vi har vært kunde, har de plutselig endret vilkårene for kontoen vår. Nå har vi bare lov til å ha 100 e-postkontoer, men vi har allerede over 150. Vi står nå overfor valget om å enten bytte til en annen leverandør (noe vi ikke har IT-personell til å håndtere) eller betale de ekstra $800 i året for å få tilbake ubegrensede e-postkontoer. Vi er en ideell organisasjon i et utviklingsland, og det er vanskelig for oss å bytte leverandører med begrensede ressurser og personale. Vi sitter virkelig i klemma.