Alle kundeanmeldelser fra Ines

  • Review om: Biopeiser Shop

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Biopeis for sommerhuset

    Jeg hadde en fantastisk opplevelse med Biopeiser Shop! Ringte dem for å få veiledning om en biopeis, og de var utrolig kunnskapsrike og hjelpsomme. Bare to dager senere kom peisen og ble enkelt montert på veggen i sommerhuset mitt. Hadde lett lenge på nettet etter inspirasjon og hjelp, men Biopeiser Shop ga meg klare og tydelige svar fra ekspertene sine. Er kjempefornøyd med servicen jeg fikk og vil absolutt anbefale dem til andre.


  • Review om: Holdit

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Bestilte et etui av dårlig kvalitet

    Åh herregud, jeg kan ikke tro hvor dårlig kvaliteten på dette etuiet var! Først og fremst sendte de meg feil størrelse, og frakten tok mye lenger tid enn den skulle. De var så sene med å pakke og sende pakken. Det verste var at etuiet begynte å flasse og falle fra hverandre allerede etter noen få dager! Jeg har hatt etuier fra AliExpress med mye bedre kvalitet. Jeg lurer på hvor billig de lager produktene sine! Jeg vil ikke anbefale dette merket til noen.


  • Review om: Marriott

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Rom reservert for oppgradering til suite

    Denne gangen hadde vi en skikkelig dårlig opplevelse på hotellet. Vi ble fortalt at det var en suite tilgjengelig da vi ankom, men likevel fikk vi ikke oppgradering. Etter mye diskusjon og til og med involvering av en manager, ble vi til slutt fortalt at det ikke var noen suite tilgjengelig likevel. Hele prosessen med innsjekking og bagasje tok altfor lang tid, og vi ble frustrert over at vi ikke fikk klare svar på hva som egentlig foregikk. Massasjen jeg fikk på spaet var ikke bra, og jeg følte meg fysisk ubekvem etterpå. Heldigvis var kjæresten min fornøyd med sin massasjebehandling. Romservice for middag ble levert på en måte som minnet mer om en matlevering til et hus enn på et hotell. Etter utsjekking fikk jeg ikke en e-postkvittering som forventet, og heller ikke en kundetilfredshetsskjema å fylle ut. Denne dårlige servicen har definitivt påvirket vår beslutning om å returnere til hotellet i fremtiden.