Alle kundeanmeldelser fra Hege Midtun Larsen
Review om: Floryday
Umulig å returnere dårlige varer
Jeg bestilte fem kjoler og betalte for express levering. Det tok 4 uker før jeg mottok varene. Før varene ble sendt forsøkte jeg å kansellere ordren ved flere anledninger. Deres sider var nede slik at kansellering ikke var mulig. Jeg sendte da mail for å få kansellert ordren, men fikk ikke svar før fire dager senere, da var varene allerede sendt og jeg kunne ikke kansellere. Varene jeg mottok var ikke som på bildene, dårlig kvalitet, feil farger og rett og slett ikke de samme produktene jeg hadde betalt for. Jeg prøver nå å returnere ordren men dette viser seg å være vanskelig. Siden det jeg kan melde retur fungerer ikke, chat er ikke tilgjengelig, mailadressen på deres sider fungerer ikke og jeg har fått et autosvar på kinesisk. Her lukter det svindel
Dårlig service sendte pakke i retur dagen etter jeg fikk den får nu innkasso 2 mnd.etter jeg sendte den i retur .betaler ikke innkasso når varen er returnert til butikk.skremmende dårlig service. går til tv2 hjelper deg om ikke de tar tilbake innkasso varselet.slett innkasso omgående for dere leser vel anmeldelser også. ????????????????