Alle kundeanmeldelser fra Harald Eriksen

  • Review om: vidaXL

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    LøstAutomatisk (fraværende) "kundeservice"

    Bestilte en polyrotting putekasse til en grei pris.
    Oppdaget ved mottakelse at størrelsen var kun halvparten av det som sto oppgitt i annonsen, og som var oppgitt i faktura. Jeg la ved kopi av faktura som bilde av kassen med mål, men intet svar etter to henvendelser til oppgitt e-post adresse.
    Fylte deretter ut returskjema og sendte til vedkommende e-post adresse. Detter mengder med e-poster, hvor de hele tiden spør om opplysninger som allerede er oppgitt (ordrenr, adresse, kontaktinfo etc.). Oppgi passende tidspunkt for henting, men hele tiden svar om å vennligst oppgi et tidspunkt. Svarte på ett av to alternativer, ingen kom, svar i ettertid om at det dessverre ikke passet. Nye spørsmål om tidspunkt. Siste svar var ganske kryptisk: "Dessverre beklager vi at vi må informere deg om at den tilgjengelige tidsplanen for henting er 6,7,10,11,12 og kun 13. Velg mellom datoene slik at vi kan arrangere en tidsplan."
    Antar at disse e-postene, som alltid kommer i løpet av natten, er automatisk generert. De inneholder bare svada med «....er vår hovedprioritet», «forstår at dette er en ulempe, og at du oppriktig godtar våre unnskyldninger». Svarer ikke på spørsmål jeg stiller, om de har tenkt å levere det jeg faktisk har bestilt?
    En kikk på andres vurderinger gjør meg ikke beroliget, og jeg vil nå ikke ta sjansen på å sende fra meg kassen i håp om å få tilbake penger.
    FIRMAET VIRKER USERIØST – STYR UNNA!!!

    customer no: 20004505127
    Ang. kjøp av kompostbinge 830 liter for pris kr. 759,-. Kompostbingen ble levert ca. 20. mai 2021. På deleoversikten som fulgte med, er det oppgitt to stenger, som ikke var å finne i pakken. Vi ber om at stengene ettersendes så snart som mulig.
    Vennlig hilsen
    John Lindebotten
    Gosen 14
    52553 Sandsli
    Tlf 995 23 092