Alle kundeanmeldelser fra F. Reichel

  • Review om: MyHeritage

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    An annual subscription charged without permission

    Jeg har dessverre hatt en dårlig opplevelse med å bli belastet for et helt års abonnement, selv om jeg tidligere hadde avsluttet medlemskapet mitt. Fjoråret fikk jeg bare delvis refundert beløpet og endte opp med å betale for et abonnement jeg ikke hadde brukt i et helt år. Til tross for tydelige beskjeder om ønsker om avslutning og selve avslutningen på nettsiden, har jeg nå blitt belastet for et abonnement igjen, uten at dere svarer på mine henvendelser. Den manglende kommunikasjonen og gjentatte belastningene gir en negativ opplevelse av selskapets kundeservice.

    Det er kjedelig å bli behandlet på denne uheldige måten av et selskap som faktisk har et godt produkt å tilby. Jeg forventet mer ansvar og respekt overfor kundenes ønsker og henvendelser. Det gir et dårlig inntrykk av selskapets verdier og prioriteringer.