Alle kundeanmeldelser fra Elisabeth de vreede

  • Review om: Sparnet

  • Å bestille

    Service

    Prisnivå

    Levering

    Ville handlet her igjen
    Totalt

    Var positiv overasket av kundeservice

    Bestillte fra Sparnet 30 april 2020, men visste ikke at jeg måtte betale moms og fortolling i tillegg. Var ikke klar over at det ble sendt fra Sverige. Avbestillte derfor produktet og ville oppheve kjøpet. Ble kontaktet av kundebehandler Patrik som beklagde min opplevelse og sørget for at produktet ble sendt med Bring (de har akkurat fått en ny avtale med de) uten ekstra kostnaden. Ble akkurat levert. Kjempefornøyd.

    Bestilte 10stk refleksbånd 3.desember som skal være julegaver. Konto ble belastet dagen etter, Har ikke fått ordrebekreftelse på mail og sliter med å finne noe kontaktinfo. Mener det var opplyst om at det var fraktfritt over en viss sum. Toll??

    Bestilte og betalte 4 refleksvester 12. desember. Ikke mottatt noe ennå 20.12.
    Får kun noen mailer i ny og ne hvor det står at min ordre er på vei uten at det skjer noe mer.
    Dette er useriøst. Jeg vil heve ordren og ha pengene tilbake.

    Jeg bestilte sokker 29.08 har ikke fått ordrebekreftelse og ikke hørt noe,dette tar for lang tid!!!!!!!!